חדשות בארץ

נתניהו: "הצביעות וחוסר האחריות של התקשורת והאופוזיציה – בור בלי תחתית"

ברקע המחאה נגד הרפורמה המשפטית, תקף ראש הממשלה בחריפות את התקשורת וראשי האופוזיציה: "מכוונים ליצור אנרכיה במדינות ישראל ולפגוע בכלכלתה כדי להביא לבחירות שישיות"

נתניהו (צילום: ALEX KOLOMOISKY/POOL)נתניהו (צילום: ALEX KOLOMOISKY/POOL)
אא

ראש הממשלה בנימין נתניהו תקף הערב בחריפות, עם צאת השבת, את התקשורת וראשי האופוזיציה: "הצביעות וחוסר האחריות של התקשורת וראשי האופוזיציה היא בור בלי תחתית", נאמר בהודעה שפרסם. "הם מכוונים ליצור אנרכיה במדינת ישראל ולפגוע בכלכלתה כדי להביא לבחירות שישיות".

"במשך שבועות הם שותקים מול קריאות מפורשות של מנהיגי המחאה לשפיכות דמים, שימוש בנשק, מרי אזרחי, סרבנות, הוצאת השקעות מישראל, רצח ראש הממשלה, פגיעה בבני משפחתו, בשרים ובסמלי שלטון. במקום זאת, הם בוחרים לתקוף דווקא אותי על ידי עיוות מכוון של דבריי".

דבריו של נתניהו באו על רקע הסערה שפרצה בסוף השבוע בעקבות פרסומים לפיהם בישיבת הממשלה שעסקה בתקציב הוא קרא לשרים "להלום" במפגינים נגד הרפורמה המשפטית.

"לכל מי ששמע את דבריי היה ברור שכוונתי הייתה לנגח את הטענות השקריות של אלה שמפיצים תבהלה, ולא בשום קריאה לאלימות או פגיעה בזכות ההפגנה", הוסיף נתניהו. "הם אינם מוכנים לקבל את העובדה שהם הפסידו בבחירות. לשם זה הם מוכנים למוטט את הבית. הם צריכים להתבייש באופן שבו הם מנסים לעוות את התודעה של הציבור בישראל. במקום להיענות לקריאות שלנו להידברות ולהרגעת הרוחות, הם קוראים להלהטת הרוחות ולאנרכיה".

"אני קורא לקולות האחראים באופוזיציה לא לשתף פעולה עם ההפקרות הזאת ולהיכנס מיד להידברות רצינית לטובת כל אזרחי ישראל ומדינת ישראל", סיכם ראש הממשלה.

בתוך כך, לשכת ראש הממשלה פרסמה הערב את התמלול מתוך פרוטוקול ישיבת הממשלה, של הדברים שאמר נתניהו. לפי הפרסום, נתניהו אמר: "תבינו מה עשינו כאן, מה חוללנו – אנחנו שמנו את ישראל בעצם בעצמאות אנרגטית, במצב שמחיר הגז אצלנו, כמה הוא, שליש מהממוצע העולמי? שליש מהממוצע העולמי. אתם זוכרים איזה דברים אמרו? אני רוצה שתצטיידו בזה ותתנו פשוט את האגרופים בחזרה, מה שנקרא. זה לא רק להלום בטרור, כמו שאמרנו, זה גם להלום בשקר, להלום בשקר. תראו מה זה, איזו תוצאה".

בלשכת ראש הממשלה הוסיפו כי מהפרוטוקול "ברור שמי שאמר שראש הממשלה קרא להלום במפגינים – משקר במצח נחושה. ראש הממשלה קרא להלום בטיעונים השקריים נגד רפורמת הגז שהביאה להורדה דרמטית במחירי הגז בישראל לעומת העולם".

תגיות:התקשורת הישראליתבנימין נתניהוהרפורמה המשפטית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה