חדשות בארץ

לפנות בוקר: מטח רקטות לעבר עוטף עזה, צה"ל תקף ברצועה

בשעה 4:00 לפנות בוקר שוגרו 6 רקטות משטח רצועת עזה לעבר שטח ישראל. 5 מתוכן יורטו והשישית נפלה בשטח פתוח

  • ב' אדר התשפ"ג
(צילום: עטיה מוחמד / פלאש 90)(צילום: עטיה מוחמד / פלאש 90)
אא

אזעקות צבע אדום נשמעו לפנות בוקר (חמישי), מעט לפני השעה ארבע, בעיר אשקלון וביישובים נוספים בעוטף עזה. בתגובה מטוסים של חיל האוויר תקפו יעדים ומטרות של ארגוני הטרור ברצועה.

מדובר צה"ל נמסר כי זוהו שישה שיגורים משטח רצועת עזה לשטח ישראל. לוחמי ההגנה האווירית יירטו חמישה שיגורים, שיגור נוסף נפל בשטח פתוח. בחסדי שמים אין נפגעים או נזק.

בתגובה לירי הרקטות, תקף צה"ל אתר לייצור אמצעי לחימה ומתחם צבאי של ארגון הטרור חמאס הממוקם במרכז רצועת עזה. כן תקף צה"ל מתחם צבאי של הארגון בצפון הרצועה, המשמש בין היתר לאחסון אמצעי לחימה ימיים של חמאס.

דובר צה"ל מסר: "המתחם ממוקם בסמוך למסגד, מרפאה, בית ספר, בית מלון ותחנת משטרה. זוהי הוכחה נוספת לכך שארגון הטרור חמאס ממקם את נכסיו הצבאיים בלב אוכלוסייה אזרחית. תקיפה זו מהווה פגיעה משמעותית ביכולת ההתעצמות וההתחמשות של חמאס ברצועה. ארגון הטרור חמאס הוא הנושא באחריות ברצועת עזה, והוא זה שישלם את מחיר ההפרות הביטחוניות נגד מדינת ישראל".

שיגורי הרקטות לעבר הדרום מגיעים שעות ספורות לאחר המבצע בשכם, במהלכו נוטרלו 11 מחבלים. היה זה בעת שלוחמי הימ"מ של משמר הגבול, לוחמי שב"כ וכוחות צה"ל פעלו אתמול בקסבה של שכם כדי לעצור מבוקשים שהיו מעורבים בתכנון וכוונה להוציא פיגועי ירי בטווח הזמן המיידי. במהלך המעצרים התפתחו חילופי אש קשים.

משרד הבריאות הפלסטיני דיווח על 100 פצועים מירי, ובחמאס איימו לנקום על הפעולה. בעקבות האירועים ברצועה, אמר דובר חמאס חאזם קאסם: "התוקפנות נגד עמנו תמיד תיענה בתגובה. ההתנגדות תישאר מגן לעמנו מול ישראל. עמנו בכל הזירות ימשיך במהפכה הגדולה - למרות מעשי הטבח של ישראל. ההתנגדות מוכיחה את המשוואה שהפצצה תיענה בהפצצה - ושהתגובה על התוקפנות של ישראל תימשך".

תגיות:רקטותצה"לעוטף עזהרצועת עזה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה