חדשות בארץ

"סיר לחץ" בשכם, חילופי אש קשים במקום: הפלסטינים מדווחים על הרוגים ופצועים

כוחות הביטחון מכתרים בית בעיר העתיקה בשכם, בו מסתתרים מחבלים מבוקשים מארגון "גוב האריות". חילופי אש קשים במקום. הפלסטינים מדווחים על 2 הרוגים ו-36 פצועים

  • א' אדר התשפ"ג
(צילום: נאסר אישתיה / פלאש 90)(צילום: נאסר אישתיה / פלאש 90)
אא

כוחות ימ"מ, סיירת גולני ומג"ב נכנסו הבוקר (רביעי) לעיר העתיקה בשכם, וכיתרו בית ובו מבוקשים פעילי "גוב האריות". חילופי אש קשים בין הכוחות למחבלים חמושים. משרד הבריאות הפלסטיני הודיע כי שניים נהרגו ו-36 נפצעו בעימותים והובהלו לבית החולים.

מתיעודים מהמקום נראה כי כוחות הביטחון ירו טיל מטאדור על הבית במסגרת נוהל "סיר לחץ", שנועד לגרום ליושבי הבית להסגיר את עצמם. בבית מסתתרים שני מחבלים פעילי ארגון גוב האריות. אחד מהם כתב בעמוד הפייסבוק שלו כי הוא ואחיו נמצאים בבית ולא יסגירו את עצמם.

ב"גוב האריות" יצאו בקריאה לתושבים לצאת ולהתעמת עם כוחות הביטחון: "קוראים לאנשינו לצאת לרחוב ולשרוף את האדמה מתחת לרגלי הכיבוש. בושה לכל מי שנושא אקדח ולא יוציא אותו לשדה הכבוד והגבריות".

בשבוע שעבר עצרו כוחות הביטחון את המחבלים החשודים בפיגוע הירי שבו נפל סמל-ראשון עידו ברוך הי"ד. במהלך המעצרים אז התנהלו חילופי אש בין כוחות הביטחון למבוקשים, וכתוצאה מכך נפצעו שני המחבלים שנעצרו - שמיד לאחר מכן נתפסו על-ידי הכוחות. בסריקות בדירת מסתור שבה התחבאו הוחרמו גם כלי נשק מסוג M-16, שעל פי החשד שימשו את המחבלים.

תגיות:שכםגוב האריותטרור

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה