סיפורים אישיים

"כדי להפיץ חיבורים של אהבה בעם ישראל": אביב אלוש הצטרף למיזם משלוחי מנות מרגש

"נרתמתי בהתנדבות למיזם החשוב כדי להפיץ חיבורים של אהבה בעם ישראל, ואני קורא לכולם להצטרף ליוזמה": אביב אלוש הוא הפרזנטור שנבחר לייצג את האפליקציה שתרבה חיבורים לשליחת משלוח מנות, בעם ישראל 

אא

אביב אלוש הוא הפרזנטור של אפליקציית MANTCH - יוזמה חדשה ומעניינת שתחבר בין אנשים לצורך שליחת משלוחי מנות בפורים. 

לכאורה מדובר בפעולה פשוטה של שליחת משלוחי מנות איש לרעהו, אך המטרה העמוקה יותר העומדת מאחורי המיזם היא למעשה לחזק את הלכידות והאחדות החברתית בעם ישראל, שעל רקע המאורעות האחרונים שמתרחשים כאן, די התרופפה. 

מי שמלווה את המיזם מבחינה רוחנית הוא הרב חיים דוד קובלסקי שאף עומד בראש עמותת 'ותן חלקנו' - שאליה הצטרפו אנשי עסקים וידוענים רבים. 

"אין חגיגה גדולה ביותר בפורים מאשר לקבל או לשלוח משלוח מנות", אומר הרב קובלסקי, שגם ציין כי האלוגריתם של האפליקציה נועד לחבר בין אנשים זרים לחלוטין. "כך אנחנו מגדילים את האחווה והשמחה בין האנשים. המטרה היא לייצר נקודות חיבור בעם לאור התקופה המתוחה, ולחבר בין אנשים שאינם מכירים זו את זה לשם החלפת משלוחי מנות".

אלוש, שנרתם לעשייה הזו בהתנדבות, תמך וקורא לכולם לעשות כמותו. "נרתמתי בהתנדבות למיזם החשוב כדי להפיץ חיבורים של אהבה בעם ישראל, ואני קורא לכולם להצטרף ליוזמה", הוא אומר. 

אחד מתורמי המיזם, רואה החשבון שוקי כהן אמר כי זו זכות בשבילו לקחת חלק במיזם כל כך חשוב, "שיביא חיבור ואהבה לעם ישראל, וכולי תקווה שנעשה את החג הזה למתוק ומאחד יותר עבור ישראלים רבים, במיוחד בתקופה זו של חילוקי דעות עמוקים בעם".

 

תגיות:פוריםאביב אלושמשלוחי מנותמיזם

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה