חדשות בארץ

תמונותיהם של אשר ויעקב פלאי הי"ד – במועצת הביטחון של האו"ם

שגריר ישראל לאו"ם גלעד ארדן הציג את תמונותיהם של אשר ויעקב פלאי הי"ד, הילדים הרכים שנרצחו לפני שבוע וחצי בפיגוע הדריסה ברמות

  • ל' שבט התשפ"ג
יעקב ואשר פלאי הי"ד (צילום: באדיבות המשפחה) בעיגול: גלעד ארדן (צילום: אריה לייב אברמס / פלאש 90)יעקב ואשר פלאי הי"ד (צילום: באדיבות המשפחה) בעיגול: גלעד ארדן (צילום: אריה לייב אברמס / פלאש 90)
אא

שגריר ישראל לאו"ם גלעד ארדן נשא אתמול (שני) נאום במועצת הביטחון של האו"ם. בדבריו, תקף ארדן בחריפות את חברות המועצה שהתכנסו לגנות את ישראל שפועלת להגן על אזרחיה מהטרור הפלסטיני, אך אינה עושה דבר או מגנה את ההסתה הרצחנית שמובילה הרשות הפלסטינית נגד ישראלים ולתמיכתה בטרור.

"איפה הייתה ה'דאגה' וה'חרדה' שלכם, כשפלסטינים חגגו את מותם של יהודים חפים מפשע בפיגועים רצחניים?!", זעם ארדן, "במהלך השבועות האחרונים מדינת ישראל אבלה על מותם של 11 קורבנות טרור ועשרות פצועים. אך למרבה התדהמה, איננו כאן היום כדי לגנות את מעשי הטרור הפלסטיניים שהביאו לאובדן חיים זה. הישיבה הזו נועדה פעם נוספת - רק לגנות את ישראל. הפעם בגין מתן היתרי בנייה במולדתנו ובארץ אבותינו - שמעוררים אצלכם סערה בינלאומית, בעוד שילדים יהודים מתים אינם גורמים לכם לעשות שום דבר. זוהי חרפה".

ארדן הדגיש שהרשות הפלסטינית, שהתחייבה להילחם בטרור, מפרה את התחייבויותיה: "אתם מתעלמים מכל ההפרות של הפלסטינים. האם אינכם מודעים להיקף העצום של בנייה בלתי חוקית שלהם בשטחי C? מדוע לא גיניתם זאת מעולם?

השגריר הוסיף והדגיש כי אבו מאזן לא מגנה את מעשי הרצח ביהודים ובכירי הפתח' אף מתייחסים אליהם כמעשי גבורה. "לכל זה מועצת הבטחון לא מוצאת לנכון להתייחס ולגנות. זו חרפה. לא במקרה, חאג' אמין אל חוסייני וההנהגה הפלסטינית בעבר, היו בני ברית קרובים של היטלר ומאוחר יותר הובילו את דחיית תכנית החלוקה של האו"ם ב-1947. שום דבר לא השתנה מאז. המטרה העיקרית של הפלסטינים נותרה בעינה - למנוע את קיומה של מדינה יהודית".

ארדן ציין כי בפיגועי הטרור האחרונים נרצחו 11 ישראלים, ביניהם האחים אשר בן ה-8  ויעקב בן -6, שנרצחו לפני שבוע וחצי בפיגוע הדריסה בירושלים. השגריר הציג את תמונתם, והקדיש לזכרם ולזכרם של כל 11 הקורבנות דקת דומייה. "שני הילדים היפים האלה נרצחו על ידי מחבל פלסטיני מרושע – רק בגלל היותם יהודים", אמר ארדן לחברי המועצה. "הייתם צריכים לכנס את המועצה היום כדי לגנות את המחיר שמשלמים ישראלים חפים מפשע על ההסתה והשנאה של הרשות הפלשתינית. אני לא אתן לשכוח את קורבנות. לכן אני אקום כעת לדקת דומייה לזכרם ולזכרם של כל קורבנות הטרור הפלסטיני. אני מתפלל לזכרם ומתפלל שתחשבו עליהם בעתיד, כשאתם מדברים על המכשולים האמיתיים לשלום ופיוס באזורנו".

תגיות:רמותפיגועמשפחת פלאי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה