חדשות בארץ

רם בן ברק: "גם הנאצים בגרמניה עלו לשלטון בצורה דמוקרטית"

חבר הכנסת רם בן ברק מיש עתיד תקף את הרפורמה המשפטית: "לא ניתן שתהרסו את מה שבנינו במשך 75 שנה". ראש הממשלה בנימין נתניהו: "האופוזיציה ירדה מהפסים"

בן ברק (צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)בן ברק (צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)
אא

ח"כ רם בן ברק (יש עתיד) השווה הערב (שני), מעל הדוכן במליאת הכנסת, את הצעות הקואליציה לרפורמה במערכת המשפט למה שהתרחש בגרמניה הנאצית.

בנאום שנשא בדיון על הרפורמה המשפטית, לקראת ההצבעה בקריאה ראשונה על חלק מסעיפיה, אמר בן ברק: "יום עצוב היום. אתם אולי לא מודעים למה שקורה, אבל אנו הולכים ומתפלגים. אתם חושבים שאתם מנצחים, אבל אתם מפסידים ובגדול. מדינת ישראל מפסידה".

"אנו נמצאים בתוהו ובוהו. מאות אלפי אנשים יוצאים לרחובות, ואומרים לכם תעצרו. אנחנו אומרים לכם: תעצרו את החקיקה המטורפת הזו. אתם חושבים שנהיה מוכנים לחיות בדיקטטורה שלכם? אתם חושבים שאנחנו לא מבינים שזהו צעד ראשון בדרך לקחת אותנו לדברים הרבה יותר גרועים? לא ניתן לזה לקרות. מה שקורה כאן זה מהלך לא חוקי, ואנחנו נתנגד לזה".

"לא ניתן שתהרסו את מה שבנינו במשך 75 שנה", הוסיף בן ברק. "מה שאתם עושים גרוע יותר מכל המשטרים שאנחנו לא רוצים להיות כמוהם – לא הטורקים, לא ההונגרים ולא הפולנים. אני לא אתבייש, ואגיד גם מעל הדוכן הזה – גם בגרמניה הנאצית עלו לשלטון בצורה דמוקרטית".

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב על דבריו של בן ברק: "האופוזיציה ירדה מהפסים: רם בן ברק משווה באופן מביש ושערורייתי את ממשלת ישראל לנאצים. מובילי המחאה ניסו לכלוא חברי קואליציה בבתיהם. חברי האופוזיציה ביזו את דגל ישראל במליאת הכנסת. האופוזיציה ירדה מהפסים – אנחנו ממשיכים".

תגיות:מליאת הכנסתרם בן ברקהרפורמה המשפטית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה