סלבס בהתחזקות

"אמן שישכון שלום בינינו": מה ריגש את ישי ריבו ביום הולדתו? תתכוננו להתרגש גם

לרגל יום הולדת ה-34, הזמר ישי ריבו עלה לכותל המערבי כדי להתפלל, אך לא רק על עצמו: "אמן שישכון שלום בינינו, כי זה המפתח לכל הישועות"

אא

לרגל יום הולדת ה-34, הזמר ישי ריבו עלה לכותל המערבי כדי להתפלל, אך לא רק על עצמו. 

כידוע, יום הולדתו של אדם הוא עת רצון גדולה מאוד, שניתן לנצל אותה גם לברכת הרבים וזה בדיוק מה שעשה ריבו. בפוסט מרגש ברשתות החברתיות כתב ריבו כך: "שבוע טוב אהובים. היום כ"ח בשבט, אני חוגג את יום ההולדת ה-34 שלי, ומכיוון שיום הולדת זה יום חשוב שמסוגל לדברים טובים, החלטתי לפתוח את הבוקר בכותל הקדוש שלנו".

עוד המשיך וכתב: "אני באמת מרגיש בר מזל, שככה בפחות מחצי שעה מהבית אני יכול להגיע לשריד בית מקדשינו להתחבר, להתפלל ולתת נשיקה. כילד יום הולדת, אני מאחל לכם מכל הלב, שמשאלות לבכם יתגשמו לטובה, ובעיקר אמן שישכון שלום בינינו, כי זה המפתח לכל הישועות. אוהב מלא ותודה על שנים של קשר בינינו, שבוע מבורך", סיכם. 

חוגגים יום הולדת גם? הנה כמה סגולות יפות שכדאי לכם לדעת על היום המסוגל הזה:

- יום ההולדת של האדם שקול כאילו אדם נולד היום, כמו שנאמר: "אני היום ילדתיך". לפיכך, כוח ההתחדשות של היום הזה הוא גדול מאוד, ויכול לפעול ישועות גדולות בשמיים. בספר 'ימי שנותינו' של הרב יוסף טיקוצקי מובא כי ביום זה אפשר לבקש כל מה שרוצים וצריכים - החל מזיווג, דרך זרע קודש בר קיימא, וכלה בבריאות ופרנסה בשפע. 

טוב יעשה האדם אם לצד הבקשות יאמר את פרק ב' בתהילים, שבו אף מופיע הפסוק 'אני היום ילדתיך'. עצם אמירת פסוק זה היא כעין הודאה על כך שאנחנו עוזבים את האמונה ב'כוחי ועוצם ידי' ומשליכים את מלוא האמונה והביטחון שלנו על הבורא יתברך. 

- הספר 'תועפות ראם' מביא שסימן יפה הוא לו לבעל יום ההולדת, אם יקיים סעודה 'כיד המלך' ביום הולדתו, ובמהלכה ידברו הרבה דברי הודאה והלל לקדוש ברוך הוא. אפשר לעשות את הסעודה על פת ואפשר לעשותה גם על 'מגע אש' - דהיינו מיני מאכלים שעל ברכתם מברכים 'בורא מיני' מזונות, גפן, עץ, אדמה, שהכל נהיה בדברו. 

- הרה"ג מרדכי אליהו זצ"ל החזיק במנהג יפה ויוצא דופן: לבקש מאנשים שבאו לבקש את ברכתו ביום הולדתם, שיברכו אותו. ביום זה כוח הדיבור הוא גדול וחשוב שאדם יקפיד שייצאו מפיו דיבורים טובים, מחמאות, פרגון וברכות בלבד. 

צפו כאן ברב זמיר כהן הי"ו, שמסביר לאורך ולעומק את חשיבות היום:

תגיות:ישי ריבויום הולדת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה