חדשות בארץ

פיגוע המטענים בירושלים: צה"ל הודיע למשפחת המחבל כי ביתה ייהרס

צה"ל הודיע למשפחתו של המחבל שביצע את פיגוע המטענים בירושלים כי ביתה ייהרס. בפיגוע הכפול נרצחו אריה שצ'ופק וטדסה טשומה הי"ד ונפצעו עשרות

  • כ"ט שבט התשפ"ג
זירת הפיגוע בירושלים (צילום: אוליבייה פיטוסי / פלאש 90)זירת הפיגוע בירושלים (צילום: אוליבייה פיטוסי / פלאש 90)
אא

כמעט 3 חודשים לאחר פיגוע המטענים הכפול בירושלים: דובר צה"ל הודיע הבוקר (שני) כי נמסרה הודעה למשפחתו של המחבל אסלאם פארוק על כוונת צה"ל להרוס את הבית בו התגורר.

בהודעת דובר צה"ל נכתב כי אתמול נמסרה הודעה על כוונת צה"ל להרוס את הבית בו התגורר המחבל אסלאם פארוק, בעיר רמאללה. למשפחת המחבל ניתנה אפשרות להגיש השגה ביחס להריסה.

הפיגוע הקשה התרחש ב-23 בנובמבר בשני מוקדים בירושלים, במהלכם הניח פארוק שני מטעני חבלה בכניסה לעיר ובצומת רמות, והפעיל אותם. המטען הראשון שהתפוצץ הביא למותם של אריה שצ'ופק בן ה-16 וטדסה טשומה. המטען השני שהתפוצץ כחצי שעה לאחר מכן פצע כמה אזרחים, מרביתם באורח קל. באחת הזירות, בצומת רמות, הניח פארוק מטען גדול ומשמעותי יותר, אליו הצמיד לו בלון גז, אותו תכנן לפוצץ עם הגעת כוחות ההצלה. במזל, המטען השלישי והמשמעותי לא התפוצץ בשל תקלה בטלפון הנייד.

המחבל בן ה-26 הוא תושב ישראל שמתגורר לסירוגין בכפר עקב וברמאללה, ללא רקע ביטחוני. הוא בן למשפחת רופאים - אמו ישראלית מאבו טור ואביו תושב רמאללה. הוא בוגר תואר ראשון בהנדסת מכונות במכללת עזריאלי להנדסה בירושלים, ובעל ידע טכני נרחב, ששימש אותו לתכנון הפיגוע.

תגיות:הריסת בתי מחבליםירושליםפיגוע

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה