חדשות בארץ

הרצוג: ניתן להגיע להסכמות על הרפורמה המשפטית "תוך מספר ימים"

הנשיא יצחק הרצוג קרא להגיע להסכמות בנושא הרפורמה המשפטית וטען כי ניתן לעשות זאת "תוך פרק זמן קצר יחסית, אפילו מספר ימים"

הרצוג (צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)הרצוג (צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)
אא

נשיא המדינה יצחק הרצוג התייחס הערב (ראשון) למחלוקת על הרפורמה המשפטית, וטען כי ניתן להגיע להסכמה "תוך פרק זמן קצר יחסית".

"אני מודאג מהמתרחש בחברה הישראלית", אמר הרצוג בבית הנשיא. "בין שנת ה-75 לעצמאות ישראל לשנת ה-80, שנת הגבורות, אנו עומדים בפני שעת מבחן גורלית. אני רואה לנגד עיניי את השסעים והקרעים שבתוכנו, שהולכים ונעשים יותר ויותר עמוקים וכואבים בעת הזאת, ולא יכול שלא להרהר בכובד ראש, על כך שפעמיים בהיסטוריה קמה מדינה יהודית בארץ ישראל, ופעמיים היא קרסה לפני שהגיעה לשנת השמונים שלה".

"בשבוע האחרון השקעתי את כל כולי בפגישות ומגעים עם כלל צידי המפה וגורמי ההשפעה, במחלוקת הניצבת בפנינו, כולל מנהיגים מהקואליציה ומהאופוזיציה, במטרה לעשות הכול ולהגיע להידברות ולהסכמות. מכל השיחות עולה כי על בסיס העקרונות שהצעתי בשבוע שעבר ניתן לייצר הסכמות תוך פרק זמן קצר יחסית. אפילו מספר ימים. לא שנים וגם לא חודשים".

"אני קובע חד-משמעית, מתוקף ניסיוני ותפקידי: אנחנו יכולים להגיע להסכמה", הוסיף הרצוג. "כולנו שומעים את הקולות מהשטח, מהציבור, קולות שצמאים להידברות, קולות שצמאים לאחריות, קולות שצמאים להושטת יד. אסור לנו לוותר על היחד הישראלי, אסור לנו לוותר על המדינה היהודית והדמוקרטית".

תגיות:יצחק הרצוגהרפורמה המשפטית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה