חדשות בארץ

אופס: ח"כים ממפלגת העבודה ספדו ליעל דיין, שהודיעה בתגובה: "אני חיה"

רגע מביך נרשם היום בוועדת החוקה, כאשר ח"כ גלעד קריב ספד לחברת הכנסת לשעבר יעל דיין. אך עד מהרה התברר כי היא עודנה בחיים

  • כ"ח שבט התשפ"ג
בעיגול: יעל דיין (צילומים: אוליבייה פיטוסי, יוסי אלוני / פלאש 90)בעיגול: יעל דיין (צילומים: אוליבייה פיטוסי, יוסי אלוני / פלאש 90)
אא

מבוכה נרשמה הבוקר (ראשון) בוועדת החוקה, כאשר חבר הכנסת גלעד קריב ממפלגת העבודה ספד לחברת הכנסת לשעבר יעל דיין, שהייתה חברת מפלגתו. "בתקשורת דווח שחברתנו ומורתנו יעל דיין הלכה לעולמה", אמר קריב. חברת סיעתו נעמה לזימי אפילו פרסמה פוסט בנושא.

דיין ומשפחתה מיהרו להגיב כי היא עדיין בחיים. דיין אמרה: "אני בסדר, אני מרגישה טוב. לא יודעת מה פשר השמועות. אני לא יודעת מאיפה זה בא. לא נעלבתי, אבל הופתעתי, כן". לשיחה הצטרפה המטפלת שלה, ושיתפה במצבה: "היא לא במצב טוב, אבל חיה", טענה. "היא נלחמת".

חתנה ישי שריד אמר כי "יעל חיה וקיימת, ואנחנו שמחים על כל יום שהיא איתנו". שריד הוסיף: "יעל חולה כבר הרבה שנים, אבל לא קרה כעת שום דבר, היא לא אושפזה גם בבית חולים".

בהמשך, ח"כ קריב התנצל ואמר בוועדת החוקה: "יעל אהובה, שתזכה לבריאות ואריכות ימים. "פורסמה הבוקר ידיעה בכלי תקשורת על פטירתה של יעל דיין. הידיעה הוסרה ונקווה שהדבר ילמד אותנו. היא אהובה, שתזכה לחיים ארוכים''.

גם ח"כ לזימי הסירה את פוסט ההספד שלה וכתבה: "צר לי על הטעות המצערת בשל פרסום שגוי בכלי תקשורת על פטירתה של ח"כ לשעבר יעל דיין, מודל לחיקוי והשראה עבורי. ברוך ה' שהיא עדיין בינינו, וטוב שכך. התנצלותי הכנה בפני יעל היקרה ומשפחת דיין, מאחלת לה חיים ארוכים ושתמשיך להיות עמוד האש לפני המחנה בכל הנוגע לזכויות אדם, שוויון מגדרי ושלום".

תגיות:יעל דייןגלעד קריב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה