חדשות בעולם

אימה ברשת ’וולמארט’: זו האישה שניסתה לחטוף ילד - והורחקה באלימות על ידי קונים

ניסיון חטיפה ברשת הקניות הפופולארית 'וולמארט' - סוכל על ידי קונים עירניים

אא

ניסיון חטיפה מצמרר ומפחיד סוכל ביום חמישי האחרון במרכז קניות של רשת 'וולמארט' הענקית בארצות הברית, לאחר שאישה בשם קימברלי ג'ונס ניסתה לחטוף ילד שישב על עגלת קניות. 

זו אינה הפעם הראשונה שבה ג'ונס בת ה-50, מנסה לחטוף ילדים בסניפי וולמארט. 

"היא תפסה את הילד הקטן שישב על עגלת הקניות, וניסתה לחטוף אותו כשהוא בתוכה", סיפרו עדי ראייה המומים שהיו במקום, וצפו בנעשה בחרדה.

כשהילד החל לבכות באימה - קונים עירניים שהיו במקום, צפו בג'ונס מתרחקת במהירות עם העגלה וחשדו כי יש כאן ניסיון חטיפה. הם רצו אל ג'ונס שכבר החלה להתרחק לכיוון היציאה מהסופר, ועיכבו אותה בגופם עד שהשוטרים ממשטרת אלמוסה הגיעו למקום. 

השוטרים שהגיעו והבחינו במי מדובר, מיד לקחו את ג'ונס למעצר. מסתבר שזו אינה הפעם הראשונה שהיא מנסה לחטוף ילדים בסניפי וולמארט. כתב תביעה יוגש נגדה בימים הקרובים בגין התעללות בילדים, חטיפה, איומים והפרות סדר. 

השוטרים שהגיעו לזירה וראו את הקונים כשהם חוסמים את ג'ונס בגופם ובלא מעט אלימות - שיבחו את עירנותם ואת האומץ שלהם לעמוד מולה ללא פחד, ולמנוע אותה מלעשות את המעשה הנפשע. "שוטרי אלמוסה מודים לאזרחים האמיצים ולצוות וולמארט על עירנותם ועל התגובה המהירה שלהם בזמן האירוע. הם הצליחו להחזיק בחשודה עד להגעת המשטרה, ומנעו ממנה לבצע את זממה. לילד שלום והוא הוחזר כמובן להוריו", נכתב בהודעה מטעם משטרת אלמוסה. 

 

תגיות:אישהילדחטיפהוולמארט

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה