חדשות בארץ

בן גביר בהלוויית לוחם מג"ב: "אסיל עמד מול הטרור בלי לפחד"

הלווייתו של רס"ל אסיל סואעד ז"ל, שנפל בפיגוע הדקירה במעבר שועפאט, התקיימה בכפר הבדואי חוסנייה. השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר: "אסיל לא היסס לרגע וביצע את הערכים שספג ממשפחתו היקרה והאהובה"

  • כ"ג שבט התשפ"ג
(צילום: דוברות המשטרה)(צילום: דוברות המשטרה)
אא

הלווייתו של לוחם מג"ב רס"ל אסיל סואעד ז"ל, שנפל בפיגוע הדקירה במעבר שועפאט, התקיימה היום (שלישי) בבית משפחתו בכפר הבדואי חוסנייה שבגליל.

בהלוויה השתתפו השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר; מפכ"ל המשטרה, רב-ניצב יעקב שבתאי; מפקד משמר הגבול, ניצב אמיר כהן; בכירים נוספים במג"ב ובמשטרה, לוחמים, בני משפחה וחברים.

"אסיל עמד מול הטרור בלי לפחד, ושמר בגופו על אזרחי ירושלים", אמר השר בן גביר בהלוויה. "אסיל לא היסס לרגע וביצע את הערכים שספג ממשפחתו היקרה והאהובה. כשמכירים את המשפחה, את האבא, את האמא, כשקוראים את ההיסטוריה, לומדים על האחים, וחלק מהם משרתים במשטרת ישראל ובמכבי האש, מבינים מאיפה הגבורה הזו מגיעה ומאיפה הוא צמח".

"המרצחים השפלים האלה לא ישברו אותנו, לא ישברו את כל השוטרים והלוחמים הגיבורים שאנחנו רואים כאן", הוסיף בן גביר. "השפלים הללו לא ימנעו מאיתנו להיאבק כדי שהילדים שלנו, של כולנו, יחיו כאן בארץ זבת חלב ודבש, באהבה, בשמחה, בלי טרור, בלי נשק לא חוקי, בלי שנאה".

"לא נשכח את אסיל, את הקורבן שהקריב ונאבק לעד נגד הטרור. נחבק את המשפחה, נחבק את כל הלוחמים שלנו, נחבק את כל התושבים כאן, שכל כולם חפצי חיים ורוצים לחיות כאן בשלווה, בשקט ובשלום. חובתנו לעשות את זה ולפעול לכך כמה שיותר. יהי זכרו ברוך."

מפכ"ל המשטרה אמר: "אנו מתכנסים כאן היום בבית העלמין כמשפחה שכולה אחת, ביגון כבד ובשותפות גורל העוטפת את כולנו. אתמול, בפעילות טרור רצחנית, של מחבל בן עוולה, נגדעו חייו של אסיל, בהיותו בן 22 שנה בלבד. אירוע קשה זה ממחיש לכולנו עד כמה קשה היא עבודת השוטר, מהי האחריות המוטלת על כתפיו, ובאיזו רמת סיכון הוא נמצא, יום יום, שעה שעה".

"בשנים האחרונות, נטל ביטחוני רב יותר עובר לכתפי משטרת ישראל. השוטרים המסורים עומדים במבחן יומיומי של נחישות וחתירה למגע, מוצבים כחומה חיה ובצורה בנקודות החיכוך, במוקדים הנפיצים ובמחסומים, נלחמים בגבורה ובעוז, ולצערנו אף משלמים לעיתים קרובות בחייהם".

"את ההקרבה העצומה אנו רואים בקרב שבט סואעד, אשר ידוע בהתגייסותו לכוחות הביטחון במדינה. במשטרת ישראל משרתים למעלה מ-250 שוטרים, גמלאים ומתנדבים בני השבט. אסיל הוא החלל החמישי במניין חללי משטרת ישראל מבני שבט סואעד. בתקווה שזהו החלל האחרון", סיכם שבתאי.

תגיות:מג"בפיגוע דקירהירושליםאיתמר בן גביראסיל סואעד ז"ל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה