חדשות בעולם

ניקי היילי הכריזה על ריצה לנשיאות ארה"ב: "הגיע הזמן לדור חדש של מנהיגות"

שגרירת ארה"ב באו"ם לשעבר, ניקי היילי, הודיעה על התמודדותה בבחירות לנשיאות בשנה הבאה: "הרפובליקנים לא זכו ברוב הקולות ב-7 מתוך 8 מערכות הבחירות האחרונות לנשיאות, זה חייב להשתנות"

  • כ"ג שבט התשפ"ג
(תמונות: shutterstock)(תמונות: shutterstock)
אא

שגרירת ארה"ב באו"ם לשעבר, ניקי היילי, הודיעה היום (שלישי) רשמית כי תתמודד בבחירות לנשיאות שיתקיימו בשנה הבאה. "הגיע הזמן לדור חדש, בואו נעשה זאת", אמרה בסרטון שפרסמה ברשת.

היילי בת ה-51, לשעבר מושלת דרום קרוליינה, היא המועמדת הראשונה המכריזה על התמודדות מול הנשיא לשעבר דונלד טראמפ בפריימריז של המפלגה הרפובליקנית. מועמד נוסף שצפוי להודיע על התמודדותו הוא מושל פלורידה רון דה-סנטיס. היילי זוכה לאהדה רבה בקרב אנשי המפלגה הרפובליקנית, וידועה בעמדותיה הפרו-ישראליות אותן ביטאה במהלך כהונתה באו"ם.

"הרפובליקנים לא זכו ברוב הקולות ב-7 מתוך 8 מערכות הבחירות האחרונות לנשיאות, זה חייב להשתנות", הצהירה היילי בסרטון. "הממסד בוושינגטון הכשיל אותנו שוב ושוב. הגיע הזמן לדור חדש של מנהיגות – לגלות מחדש אחריות פיסקלית, לאבטח את הגבול שלנו ולחזק את המדינה, הגאווה והמטרה שלנו".

"יש מי שמסתכלים באמריקה ורואים אותה כפגיעה. השמאל הסוציאליסטי רואה הזדמנות לשכתב את ההיסטוריה. סין ורוסיה חושבות שהן יכולות להתעלל בנו, לבעוט בנו – אבל אני לא סובלת בריונים, וכשבועטים בחזרה – זה כואב יותר כשנועלים עקבים".

תגיות:ארה"בהבית הלבןניקי הייליהמפלגה הרפובליקנית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה