חדשות בארץ

"תמיד עזר לכולם": סמ"ר אסיל סואעד בן ה-22 נפל בפיגוע במחסום שועפט

"האדם הכי שמח, תמיד סייע ועוזר לכולם, נרתם תמיד לכל משימה ואהב את השירות למען ביטחון המדינה": חבריו של לוחם מג"ב שנהרג בפיגוע במחסום שועפט מתקשים להיפרד

  • כ"ג שבט התשפ"ג
סואעד ז"ל (צילום: דוברות המשטרה)סואעד ז"ל (צילום: דוברות המשטרה)
אא

לוחם מג"ב סמ"ר אסיל סואעד (22), תושב חוסנייה שבגליל, הוא לוחם מג"ב שנהרג אמש (שני) במהלך בידוק באוטובוס במחסום שועפט שבמזרח ירושלים. הוא הותיר אחריו הורים ושישה אחים.

חבריו בפלוגה מתקשים להיפרד, ומספרים כי סואעד היה "האדם הכי שמח, תמיד סייע ועוזר לכולם, נרתם תמיד לכל משימה ואהב את השירות למען ביטחון המדינה".

טהא סואעד, קרוב משפחתו של הלוחם, סיפר ל'כאן רשת ב'': "סלע כבד מאוד נפל על המשפחה. זה בחור צעיר שלא ראה כמעט כלום בחיים שלו. כולם אהבו אותו".

מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי שוחח עם חבריו לפלוגה של סואעד: "אנחנו בתקופה מאתגרת ויש לכם חלק בהיסטוריה של מדינת ישראל, תמשיכו לתת כתף אחד לשני, המשימה הלאומית עומדת על כתפיכם".

דובר צה"ל רן כוכב התייחס לפיגוע ואמר: "קשה להיכנס לראש של נער בן 13 שלוקח אוטו או סכין ופוגע בילדים. שיח על החמרה ביטחונית יכול בטעות להזין את עצמו. האתגרים המרכזיים - ביו"ש, ירושלים, מזרח ירושלים והר הבית".

סמ"ר אסיל סואעד נפל אתמול במהלך פעילות במחסום שועפאט, בעת שביצע בידוק שגרתי לאוטובוס ביחד עם מאבטח אזרחי. במהלך הבידוק, התנפל מחבל בן 13 על סועד עם סכין ודקר אותו. בתגובה, המאבטח האזרחי ירה לעבר המחבל - ופגע גם בלוחם. המחבל, מחמד באסל פתחי זלבאני, תושב מחנה הפליטים שועפאט, נוטרל ונעצר.

תגיות:פיגוע דקירהאסיל סואעד ז"למחסום שועפאט

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה