מעניין

דיילת אוויר משתפת: אלה הטיפים הכי שימושיים לשהייה בבתי מלון

דיילת של חברת תעופה הולנדית חושפת את הטיפים הכי שימושיים שכדאי לכם לאמץ בעת שהייה בבתי מלון

תמונה: pexelsתמונה: pexels
אא

איסתר שטראוס, דיילת של חברת תעופה הולנדית, מבלה לא מעט זמן בבתי מלון מסביב לעולם. לכן, היא גם יודעת את כל הסודות של המלונות והיא לא מפחדת לחשוף זאת בסרטון חדש.

בסרטון ויראלי שפרסמה ברשת, שטראוס אומרת שבשביל להעביר את השהייה שלכם בבית מלון בדרך הטובה ביותר, יש מספר דברים שכדאי לכם לעשות. הטיפ הראשון הוא להשתמש בקולבים כדי להצמיד את חלונות החדר. כך לא תסתנוורו מהשמש החזקה בבוקר.

הטיפ השני הוא להשתמש בכבל ה-USB שלכם כדי להטעין טלפונים ניידים דרך הטלוויזיה בחדר. זה יעיל במקרה שמתאם השקע שלכם נשכח או נהרס.

הטיפ השלישי הוא להשתמש בכובעי המקלחת ככיסוי נעליים בעת האריזה. כך תוכלו להגן על הבגדים שלכם מנעליים מלוכלכות, במיוחד אם אין ברשותכם שקיות ניילון מיותרות. בהמשך שטראוס מגלה שכדאי להשתמש בכובעי המקלחת גם כדי לכסות את השלט הרחוק של הטלוויזיה, מפני שמחקרים כבר הוכיחו ששלטים הם מוצרים לא כל כך היגייניים ומכילים הרבה חיידקים אפילו בבית שלכם, אז קל וחומר בבתי מלון.

טיפ נוסף, והכי מעניין, הוא לשים נעל בכספת. מדוע? כי כך אין סיכוי שתעזבו את המלון בלי לבדוק מה השארתם בכספת. מבקרים נוטים לאחסן במלון דברים יקרי ערך כגון: כסף ודרכונים, ובזמן הצ'ק-אאוט שוכחים את הדברים בפנים. אם תכניסו לכספת נעל אחת, סביר להניח שלא תצאו בלעדיה. זה יכול להיות כל דבר אחר כמו מעיל או טלפון. העיקר שזה יהיה משהו שאתם לא חושבים שתצאו בלעדיו.

הסרטון של שטראוס הפך ויראלי, והגולשים דרשו עוד טיפים מועילים. דרשו וקיבלו:

  • אין לכם רמקול איתכם? שימו את הטלפון בספל ותוכלו לשמוע מוזיקה בווליום חזק יותר.
  • כוס הקרטון לשטיפת הפה ושמירת מברשת השיניים מתהפכת ונופלת? שימו אותה הפוך ודחפו את מברשת השיניים דרכה - הכיורים אינם היגייניים.
  • המראה התמלאה אדים ואתם צריכים לעזוב במהירות? השתמשו במייבש השיער היכן שצריך והאדים ייעלמו.
תגיות:רץ ברשתבתי מלון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה