חדשות בארץ

הפיגוע בצומת רמות: הילדים אשר ויעקב ישראל נרצחו, אביהם מאושפז

מבית החולים נמסר על קביעת מותו של אשר פלאי בן -8, אחיו של יעקב ישראל שנרצח בפיגוע הדריסה בערב שבת. בכך עלה מניין הנרצחים לשלושה

אשר ויעקב פלאי הי"ד (התמונות - באדיבות המשפחה)אשר ויעקב פלאי הי"ד (התמונות - באדיבות המשפחה)
אא

(עודכן: 22:12)

בערב שבת קודש נודע על פיגוע הדריסה המחריד בצומת רמות, בו נרצחו יעקב ישראל פלאי בן ה-6 ור' אלתר שלמה לדרמן, אברך צעיר שהתחתן לפני פחות מחצי שנה. עם צאת השבת נודע גודל הטרגדיה, כשנמסר מבית החולים שערי צדק על קביעת מותו של אשר בן ה-8, אחיו של יעקב ישראל. בכך עלה מניין הנרצחים בפיגוע לשלושה.

מבית החולים שערי צדק נמסר: "הילד הגיע במצב אנוש, צוותים רבים מיחידת הטראומה, מלר"ד, טיפול נמרץ ילדים, כירורגיה ונוירוכירורגיה ילדים נלחמו במשך שעות על חייו, אך לצערנו נאלצו בצער רב לקבוע את מותו".

משפחת פלאי מתגוררת ברחוב מינץ בשכונת רמות, סמוך למקום הפיגוע, והייתה בדרכה לעשות את השבת בבני ברק, לרגל שמחה משפחתית. המחבל שהתנגש בתחנת האוטובוס פגע בבני המשפחה - מותו של יעקב ישראל נקבע במקום, אחיו אשר פונה במצב אנוש לבית החולים, ואילו אביהם נפצע באופן קשה ופונה לבית החולים הדסה עין כרם. במהלך השבת נודע כי מצבו של האב השתפר והוא כעת מוגדר בינוני. בן נוסף של המשפחה, מוישי בן ה-10, נפצע באורח קל, ולאחר שטופל בבית החולים הדסה עין כרם שוחרר לביתו.

בפיגוע נרצח גם ר' אלתר שלמה לדרמן הי"ד, חסיד פינסק-קרלין שהתחתן לפני כחצי שנה בלבד, והיה בדרך יחד עם אשתו לבית ההורים באלעד. אשתו ניצלה מהפיגוע בנס. בנוסף נפצעו בפיגוע שני צעירים בשנות ה-20 לחייהם ומצבם מוגדר בינוני.

תגיות:פיגוע דריסהירושלים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה