חדשות בעולם

הציוץ שזעזע את העולם: זה החוקר שהתריע על רעידת האדמה בטורקיה – 3 ימים לפני שהתרחשה

חוקר הולנדי בשם פרנק הוגרביטס פרסם 3 ימים לפני רעידת האדמה כי "במוקדם או במאוחר תפקוד רעידת אדמה בעוצמה של 7.5 את טורקיה, סוריה ולבנון"

  • י"ז שבט התשפ"ג
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

חוקר הולנדי בשם פרנק הוגרביטס צייץ ביום שישי האחרון בחשבון הטוויטר שלו אזהרה מפני רעידת אדמה קטלנית שעלולה לפקוד בקרוב את אזור טורקיה, סוריה ולבנון.

הוגרביטס, חוקר גאומטריית מערכת השמש, כתב כך: "במוקדם או במאוחר תהיה רעידת אדמה בעוצמה של 7.5 באזור זה של דרום-מרכז טורקיה, ירדן, סוריה, לבנון".

3 ימים לאחר מכן התבררה אמיתותו של הציוץ, כאשר רעידת האדמה הקטלנית שפקדה את טורקיה וסוריה הובילה למותם של אלפי בני אדם ולפציעתם של עשרות אלפים. התחזיות ש התגשמו זעזעו את העולם.

הציוץ הפך מאז לוויראלי, עם למעלה מ-48 מיליון צפיות. הוגרביטס עובד דרך מערכת השמש והכוכבים במכון SSGEOS, שם הוא מבצע מחקר המסייע לגלות פעילות סיסמית.

גם לאחר רעידת האדמה הגדולה בטורקיה וסוריה צייץ הוגרביטס כי "רעידות משנה יימשכו באזור למשך זמן מה, בעיקר בעוצמה של 4 או 5, אך תיתכן גם רעידה חזקה יותר". בדרום מזרח טורקיה אכן אירעה רעידת אדמה חזקה בעוצמה 7.6 לאחר הרעידה הקטלנית הראשונה.

עוד הוסיף הוגרביטס: "לבי עם כל מי שנפגע מרעידת האדמה הגדולה במרכז טורקיה. כפי שציינתי קודם, במוקדם או במאוחר זה יקרה באזור הזה, בדומה לשנים 115 ו-526", צייץ הוגרביטס לאחר רעידות האדמה.

למה יש רעידות אדמה, והאם התופעה הטבעית הזאת קשורה לנבואות של אחרית הימים? הרב זמיר כהן משיב:

תגיות:רעידת אדמהטורקיה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה