מעניין

קנתה לבתה ערכת יצירה באמזון – והגיעה לבית החולים

ג'ניס ז'ונגונה קנתה לבתה בת ה-3 ערכת הרכבה מרשת אמזון והגיעה לחדר המיון. בסרטון ויראלי היא מזהירה הורים אחרים שיהיו מודעים לסכנה

אילוסטרציה אילוסטרציה
אא

ג'ניס ז'ונגונה קנתה לביתה בת ה-3 ערכת הרכבה של מנורת לילה מאתר הקניות "אמזון" והגיעה לבית החולים. לאחר שהתקרית הסתיימה בנס, היא העלתה סרטון לרשתות החברתיות, בו היא מזהירה הורים אחרים לגבי הסכנות במוצרים מסוג זה, והסרטון צבר יותר מ-11 מיליון צפיות ועשרות אלפי לייקים.

ג'ניס סיפרה שרכשה מאמזון ערכה להרכבת מנורת לילה בחודש דצמבר האחרון, ומדי ערב היא ובתה ישבו להרכיב את המנורה בזהירות. עד שיום אחד, בתה שיחקה עם בקבוק הדבק בלי שאמה שמה לב והוא פשוט התפוצץ לה בפרצוף. "הידיים שלה, הלחיים שלה והעיניים שלה היו מכוסים בדבק", סיפרה ג'ניס.

"כשהגעתי לבדוק אותה, נחרדתי לגלות שהעפעפיים שלה היו דבוקות לחלוטין". ג'ניס ניסתה לשטוף את עיני בתה במשך כמה דקות, וכשזה לא עבד – פינתה אותה לחדר המיון. גם הרופאים נאבקו לפקוח את עיניה של הפעוטה ולבסוף הצליחו לאחר שהילדה הייתה בהרדמה מלאה.

בחסדי שמיים, לא נגרם נזק בלתי הפיך לילדה והיא התאוששה מהתקרית הקשה. ג'ניס ציינה כי על בקבוק הדבק לא הייתה שום תווית שמרמזת מאיזה חומרים הוא מורכב. היא שיתפה את הסרטון ברשת החברתית כדי "שאנשים אחרים ששוקלים לקנות ערכות הרכבה לילדיהם יהיו מודעים לסכנה".

תגיות:רץ ברשתויראלי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה