חדשות בארץ

נתניהו בפתח ישיבת הממשלה: "קורא לראשי האופוזיציה לגנות את ההסתה"

"אני מצפה מראשי האופוזיציה לפעול להרגעת הרוחות בעם", אמר ראש הממשלה. "אסור לעבור על כך לסדר היום"

  • י"ד שבט התשפ"ג
(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)
אא

ראש הממשלה בנימין נתניהו פתח היום (ראשון) את ישיבת הממשלה בהתייחסותו להסתה הפרועה נגדו ונגד שרי הממשלה. הוא דרש מראשי האופוזיציה לגנות את הדברים.

"אני מצפה מראשי האופוזיציה לפעול להרגעת הרוחות בעם", אמר נתניהו. "בראש ובראשונה לעצור את ההסתה הפרועה שמשתוללת נגדי, נגד משפחתי, נגד שרי הממשלה ונגד חברי כנסת מובילים.

"אנחנו ראינו אתמול איום מפורש לרצח ראש ממשלה בישראל. האיום הזה פורסם שחור על גבי לבן בפייסבוק. הוא הגיע מדמות מובילה בהפגנות נגד הממשלה. האיום הזה הוא תוצאה ישירה של הסתה חסרת אחריות שמקבלת רוח גבית וגיבוי ולפעמים אמירות מפורשות מהאופוזיציה. אסור לעבור על כך לסדר היום", לשון ראש הממשלה.

נתניהו הוסיף: "אני דורש מראשי האופוזיציה לגנות את ההסתה ולהוקיע את המסיתים. אנחנו יודעים שאפשר להתווכח על מה באמת מסכן את הדמוקרטיה, אבל קריאות מפורשות לרצח, לרצח פוליטי, זה לא דבר שנתון לוויכוח - זאת סכנה אמיתית לדמוקרטיה שכולם צריכים לצאת נגדה בתוקף".

ראש הממשלה סיפר על ביקורו המדיני בצרפת בשבוע שעבר: "במהלך הביקור נפגשתי עם נשיא צרפת עמנואל מקרון. במרכז שיחתנו הארוכה, אני חייב להגיד, עמדה המטרה המשותפת שלנו - להיאבק בניסיון של איראן להשיג נשק גרעיני וארסנל גרעיני. הדבר הזה נמצא בקירוב עמדות שאני לא זוכר כמוהו מזה זמן רב. אירופה זזה יותר לעמדה של ישראל, לא עמדה זהה, אבל העמדות הרבה יותר קרובות, כפי שגם נוכחנו בביקורים של ג'ק סאליבן ומזכיר המדינה בלינקן בעניין של איראן.

"במסגרת הביקור נפגשתי גם עם כ-60 נציגים של הקהילה העסקית ובעלי קונצרנים מצרפת. ההון המשותף שלהם מוערך במיליארדים רבים. שמעתי מסר אחד ברור: 'אנחנו רוצים להגדיל את ההשקעות שלנו בישראל'. זה נאמר על ידי כל אחד ואחת שהיו שם. אני חוזר ואומר היום מה שאמרתי פעמים רבות בצמתים אחרים לכל מיני אנשים שכפרו באמירה הזאת ששמעתי מהמשקיעים שאני אומר לכם גם היום - כלכלת ישראל חזקה ולאורך זמן היא תמשיך להתחזק. מי שישקיע בישראל - ירוויח", לשון ראש הממשלה.

"בזמן שאנחנו מזניקים את ישראל בתחום המדיני והכלכלי, אנחנו פועלים גם כמובן בתחום הביטחוני", הוסיף נתניהו. "אני משבח את כוחות הביטחון על סיכול של שני פיגועים קשים שתוכננו לימים הקרובים. הפעולות הללו הצילו חיים רבים. בנוסף אני משבח את שב"כ וצה"ל על המבצע ביריחו, במהלך המבצע הזה נתפסו מחבלים שהיו מעורבים בפיגועי טרור נגד ישראלים. המדיניות שלנו ברורה: אנחנו פועלים בכל מקום ובכל האמצעים כדי לסכל טרור ולפגוע במי שמתכנן לפגוע בנו".

תגיות:בנימין נתניהואופוזיציה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה