סיון רהב מאיר

סיון רהב מאיר: ניקי היילי מזכירה לישראל מי היא ומה היא יכולה להיות

כשאנחנו נלחמים ב-BDS, היילי מאבחנת בתנועה הזו משהו עמוק יותר: "מי שמחרים אתכם – עושה זאת כי הוא בעצם מקנא בכם, מקנא בהצלחה שלכם"

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

בין יו"ר לשכת עורכי הדין שהתפטר בבושת פנים לבין עורך דין שגבה ממשפחה אבלה 600 אלף ₪, הבליח פתאום על מסכי מהדורות החדשות ביום רביעי השבוע פרצוף אחר. רק לראות שוב את פניה אחרי שנתיים היה נפלא. ניקי היילי. היא הודיעה שהיא מתמודדת לנשיאות ארה"ב. סיכוייה לא גבוהים, בתוך המפלגה הרפובליקנית ואז מחוצה לה, אבל בכך היא בעצם פתחה רשמית את המרוץ הבא לבית הלבן.

היא אישה, אמא, צעירה, רפובליקנית, בת למהגרים מהודו, שגרירה מצטיינת באו"ם, נואמת בחסד וכמובן, היילי היא מה שמקובל לכנות "אוהבת ישראל".

אז זהו, שאני עוקבת אחריה שנים. ההגדרה הזו לא נכונה. יש הרבה אוהבי ישראל, ברוך השם. ידידים, שותפים, מנהיגים שמעריכים אותנו. היילי לא סתם אוהבת, היא מזכירה לישראל מי היא ומה היא יכולה להיות. לפעמים צריך מישהו מבחוץ, שיראה את מה שאנחנו שוכחים בלהט היומיום.

בעוד אנחנו מתקוטטים על האיזון בין יהודית לבין דמוקרטית, היילי מעריצה את הערבוב הזה. פעמים רבות דיברה על כך שהמסורת והאמונה הן-הן הבסיס להצטיינות הכלכלית וליצירתיות של ישראל.

כשאנחנו נלחמים ב-BDS, היילי מאבחנת בתנועה הזו משהו עמוק יותר: "מי שמחרים אתכם – עושה זאת כי הוא בעצם מקנא בכם, מקנא בהצלחה שלכם".

בלי טיפת פוליטיקלי קורקט, אמרה בזמנו באו"ם דברים נחרצים שלא תמיד אנחנו אומרים בכזה ביטחון: "יצאתי מדיון ראשון שלי במועצת הביטחון. הדיון לא עסק בהתחמשות של חיזבאללה בטילים לא חוקיים בלבנון. הוא לא היה על הכסף והנשק שאיראן מספקת למחבלים. הוא לא היה על איך אנחנו מביסים את דאעש. הוא לא היה על איך אנחנו עוצרים את בשאר אסד שאחראי על טבח במאות אלפי אזרחים. במקום זאת הדיון התמקד בביקורת על ישראל, הדמוקרטיה האמיתית היחידה במזרח התיכון".

טוב, בישראל היא כבר מזמן ניצחה. עכשיו נשאר לה רק לנצח בארצות הברית.

הטור פורסם בעיתון "ידיעות אחרונות".

תגיות:סיון רהב מאירניקי היילי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה