חדשות בארץ

נתניהו למקרון: "לחזק את ההרתעה מול איראן וגרורותיה במזרח התיכון"

בפגישתו עם נשיא צרפת מקרון, קרא ראש הממשלה נתניהו להכללת משמרות המהפכה ברשימת הטרור של האיחוד האירופי ואמר כי יש להטיל "סנקציות משמעותיות" על המשטר האיראני

נתניהו ומקרון (צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ)נתניהו ומקרון (צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ)
אא

ראש הממשלה בנימין נתניהו נועד אמש (חמישי) עם נשיא צרפת עמנואל מקרון, בארמון האליזה בפריז.

מלשכת ראש הממשלה נמסר לאחר הפגישה, כי "שני המנהיגים דנו בהרחבה בדרכים להיאבק באיום הגרעין האיראני. ראש הממשלה נתניהו הדגיש כי יש לחזק את ההרתעה מול איראן וגרורותיה במזרח התיכון. כמו כן, אמר ראש הממשלה נתניהו כי יש להטיל סנקציות משמעותיות על המשטר האיראני".

עוד צוין, כי נתניהו קרא להכללת משמרות המהפכה ברשימת הטרור של האיחוד האירופי: "השניים שוחחו גם על הזירה האזורית, ועל הצורך בשימור היציבות האזורית, בדגש על לבנון, וכן דנו בהזדמנויות בהרחבת מעגל השלום".

בהצהרה שמסר לכתבים בנתב"ג, לפני המראתו לפריז, אמר נתניהו: "אני יוצא עכשיו לפגישה עם נשיא צרפת, עמנואל מקרון. הנושא המרכזי שיעמוד בשיחתנו הוא כמובן איראן, המאמצים המשותפים להיאבק בתוקפנות שלה ובחתירה שלה להשגת נשק גרעיני. בנוסף, אפגש גם עם נציגים של הקהילה היהודית ונציגים של הקהילה העסקית בצרפת, שמעוניינים להשקיע במדינת ישראל".

"אנחנו ממשיכים להרחיב את מעגל השלום", הוסיף נתניהו. "אחרי שנים של מפגשים חשאיים וביקור היסטורי שלי בצ'אד, היום היה עוד יום היסטורי – יחד עם נשיא צ'אד פתחנו את שגרירות צ'אד בישראל, ואנחנו נמשיך להרחיב ולהעמיק את מעגל השלום עם מדינות נוספות, קרובות ורחוקות".

תגיות:צרפתעמנואל מקרוןבנימין נתניהו

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה