חם ברשת

הארנק עף מגג המכונית, הכול התפזר על הכביש – ומה שהאיש הזה עשה יפתיע אתכם

אישה בשם עדן חשפה בפוסט ויראלי כיצד אזרח אכפתי במיוחד הצליח לקיים את מצוות השבת אבדה: "תודה שיש אנשים כמוך", כתבה

  • י"א שבט התשפ"ג
אילוסטרציה אילוסטרציה
אא

מוקדם יותר השבוע, אישה בשם עדן נכנסה לתדלק את הרכב בתחנת דלק לקראת נסיעה לעבודה. באותו זמן היא שוחחה בטלפון והניחה את הארנק שלה על גג המכונית. השיחה הסיחה את דעתה, והיא נכנסה לרכב והחלה לנסוע, כשהארנק נשאר על הגג.

לאחר נסיעה של 20 דקות, היא עצרה בצומת והבחינה באיש מבוגר שפושט ידו לצדקה. היא החלה לחפש את ארנקה, אבל לא מצאה אותו. "ניסיתי לשחזר מה קרה והבנתי שהארנק נשכח על גג האוטו", היא כתבה בפוסט. באותה נקודה עדן ביצעה פניית פרסה ונסעה בחזרה לתחנת הדלק. "מחפשת שם, נוסעת את הדרך שוב לעבודה במהירות אפסית ומחפשת. כלום!", היא כותבת.

עדן החלה להתקשר לחברות האשראי לביטול הכרטיסים וכבר חשבה כיצד היא מנפיקה תעודת זהות חדשה. "ואז סביב השעה 10:00 אני מקבלת טלפון מהמשטרה, 'מצאו לך את הארנק'. השוטרת מעבירה לי את הטלפון של המוצא, ואני מצלצלת. 'היי עדן, ראיתי אותך נוסעת עם הארנק מעל גג המכונית. הוא עף. הייתה רוח חזקה, הכל התפזר, היית כבר רחוקה, אז שמתי אפוד זוהר, עצרתי את המשאית ואספתי מה שמצאתי'", אמר לה אבינועם, עובד תנובה שמצא את הארנק.

עדן הייתה המומה: "מספר כאילו זה מובן מאליו לעצור את המשאית בשולי הדרך בתחילת יום עבודה כשאתה ממהר, ולהתחיל לאסוף חפצים של מישהי שאתה בכלל לא מכיר", כתבה.

עדן הודתה בפוסט לאבינועם על השבת האבדה וכתבה: "תודה שיש אנשים כמוך! עם ערבות הדדית, אכפתיות ודאגה לאחר. תנובה, יש לכם נכס יקר מאוד בחברה, אנשים עם לב כזה שווים הכל. וכמובן תודה לכם שדאגתם, מבלי שידעתם, שאבינועם יהיה הנהג שיסע בציר לתנובה רחובות, בדיוק אחריי בדרך לעבודה".

 

תגיות:ויראלירץ ברשת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה