חדשות בארץ

"עם ישראל איתכם בשעה הקשה הזו": בן גביר בניחום אבלים בבית משפחתו של נרצח הפיגוע

השר לביטחון לאומי ניחם את משפחתו של אשר נתן מורלי הי"ד, שנרצח בפיגוע בנווה יעקב בליל שבת האחרון

  • י"א שבט התשפ"ג
(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)
אא

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הגיע אמש (רביעי) לניחום אבלים אצל משפחת נתן מורלי, ששכלה את בנה אשר הי"ד בן ה-14 בפיגוע הרצחני בשכונת נווה יעקב שבירושלים, בערב שבת.

"ילד מתוק, אף אדם לא יכול להבין את עוצמת השבר והקושי שאתם חווים ואני פה בשם כל עם ישראל כדי להיות איתכם בשעה הקשה הזו", אמר השר למשפחה.

"המחבלים רצו לשבור את הרוח, רצו לשבור את עם ישראל זה לא יעזור להם אנחנו נמשיך לחיות כאן. אנחנו חייבים במקביל להילחם בטרור במלחמת חורמה. זה לא יחזיר את אשר נתן ז"ל, אבל זה כן יכול להציל את הילד הבא", הוסיף בן גביר.

הפיגוע הקשה בנווה יעקב התרחש בליל שבת האחרון, כאשר המחבל עלקם ח'יירי, פלסטיני בן 21 תושב שכונת א-טור, הגיע במכונית בשעה 20:13 לשכונה וחנה בסמוך לבית הכנסת "עטרת אברהם". ח'יירי יצא ממכוניתו אל עבר הרחוב הראשי, שדרות נווה יעקב, ופתח בירי מאקדח FN אל עבר איליה סוסנסקי הי"ד, ולאחר מכן ירה בעוברים ושבים ברחוב. מהירי נרצחו שבעה אנשים. שלושה פצועים פונו לבתי החולים. בין ההרוגים נמנו אלי ונטלי מזרחי הי"ד, בני זוג שחשו לזירת הפיגוע על מנת להגיש עזרה לנפגעים, רפאל בן אליהו בן ה-56 הי"ד שעצר את רכבו על פי בקשתם של בני הזוג מזרחי כדי להושיט עזרה לנרצחים, הרב שאול חי בן ה-68, גבאי בית הכנסת 'זכור לאברהם', ואשר נתן מורלי הי"ד, שיצא לאחר סעודת ליל שבת להיפגש עם חברים – ונרצח בסמוך לביתו.

תגיות:פיגוענווה יעקבאיתמר בן גביר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה