חדשות בארץ

צבע אדום בעוטף עזה: רקטה יורטה על ידי כיפת ברזל

אזעקת צבע אדום הופעלה בעיר שדרות וביישובים איבים וניר עם. לוחמי ההגנה האווירית יירטו שיגור אחד מרצועת עזה

כיפת ברזל (צילום: יונתן סינדל, פלאש 90)כיפת ברזל (צילום: יונתן סינדל, פלאש 90)
אא

(עודכן: 18:01)

אזעקת צבע אדום הופעלה הערב (רביעי) בעיר שדרות וביישובים איבים וניר עם במועצה האזורית שער הנגב. תושבים דיווחו על שמיעת הדי פיצוצים. מדובר צה"ל נמסר כי "זוהה שיגור אחד מרצועת עזה אשר יורט על ידי לוחמי ההגנה האווירית".

מעיריית שדרות נמסר: "בהמשך לירי בדקות האחרונות, אין נפילות בעיר. ככל הנראה הרקטות יורטו". גם במועצה האזורית שער הנגב עדכנו, לאחר בדיקה, כי לא אותרו נפילות.

ממד"א נמסר, כי אישה כבת 50 החליקה ונפגעה באורח קל בדרכה למרחב המוגן. לאחר טיפול ראשוני בביתה, היא פונתה להמשך בדיקות בבית חולים.

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, הגיב: "הירי מעזה לא ירפה את ידי מלהמשיך לפעול לביטול תנאי הקייטנה של מחבלים רוצחים. נותן גיבוי לשב"ס להיכנס לתוך האגפים ולהשליט סדר. ביקשתי לכנס ישיבת קבינט דחופה עוד הערב, לבחון את דרכי התגובה על שיגור הטילים מעזה".

ח"כ אלמוג כהן (עוצמה יהודית) אמר: "האויב מריח חולשה בחאן אל-אחמר ובתגובה תוקף מעזה. במידה ולא תהיה תגובה מוחצת ועוצמתית, אנקוט בצעדים חריפים. נאמנותי היא בראש ובראשונה לתושבי הנגב והדרום. דין העוטף כדין תל אביב".

ראש המועצה האזורית שדרות נגב, תמיר עידאן, מסר בתגובה לירי מהרצועה: ''אסור להבליג. אני מצפה מהממשלה לעמוד בהבטחותיה ולהורות על תגובה עוצמתית באופן מיידי ולא לחכות. שקט ייענה בשקט, והשקט הופר כעת. זה הזמן לומר לאויבינו: לא נסבול טפטופים''.

תגיות:כיפת ברזלרצועת עזה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה