חדשות בארץ

"מה זה הלאפות האלה?!": בן גביר סגר מאפיות למחבלים בבתי הכלא הביטחוניים

מאפיות שפעלו בבתי הכלא וסיפקו פיתות למחבלים הכלואים בישראל נסגרו – בהוראת השר לביטחון לאומי

  • י' שבט התשפ"ג
בן גביר (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)בן גביר (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הורה לסגור מאפיות לייצור פיתות בבתי הכלא הביטחוניים רימון וקציעות. המאפיות הופעלו על ידי מחבלים הכלואים בבתי הכלא הללו, וסיפקו פיתות טריות למחבלים נוספים הכלואים במקום.

בעיתון "ישראל היום" דווח כי בן גביר זעם על קיומן של המאפיות הללו. בשיחות סגורות עם מקורביו הוא אמר: "מה זה הלאפות האלה?! השתגענו, פשוט השתגענו. מה זה, שכונת התקווה בכלא?", אמר. "לא ייתכן שמחבלים שפלים יזכו לפריבילגיה כזו, ואפילו יותר מכל אזרח אחר. איך יכול להיות שרוצחים עם דם על הידיים מקבלים כל יום לאפה, מה זה האבסורד הזה?!"

מלשכתו של בן גביר נמסר: "מדיניות השר היא שיש למנוע הטבות ותפנוקים למחבלים הכלואים בישראל, למנוע מהם 'הטבות' שניתן למנוע על פי חוק ובוודאי שיש למנוע מהם זכויות שמשום מה יש רק למחבלים ולא לאסירים פליליים".

מיד כאשר גילה בן גביר על המאפיות הפועלות בכלא, הוא שוחח עם נציבת שב"ס, רב-גונדר קטי פרי, והורה לסגור לאלתר את המאפיות. תחילה נסגרה המאפייה בכלא נפחא, ולאחרונה נסגרה גם זו שבכלא קציעות.

בסביבת השר טוענים כי בכוונתו להביא לדיון בקבינט את דו"ח קעטבי, שבו לפחות 20 המלצות כיצד ניתן להחמיר את תנאי המחיה של המחבלים בבתי הכלא הביטחוניים, בהקדם האפשרי.

תגיות:שב"סמחבליםאיתמר בן גביר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה