חדשות בארץ

סמוטריץ' תוקף: "לפיד, הפכת להיות תומך BDS?"

שר האוצר בצלאל סמוטריץ' מתח ביקורת חריפה על יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד: "מה קרה לך? אין לך טיפת אחריות?"

סמוטריץ' (צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)סמוטריץ' (צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)
אא

שר האוצר בצלאל סמוטריץ' תקף היום (שני) בחריפות את יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד: "למרות המהלכים החשובים שאנחנו מובילים בתחום הכלכלי, אנחנו רואים עכשיו קמפיין פוליטי שמובל על ידי יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד ונועד לפגוע בצורה מכוונת ולגרום נזק לכלכלה הישראלית", אמר בפתח ישיבת סיעת הציונות הדתית בכנסת.

"ראיתי אתמול סרטון שבו יאיר לפיד מגיע למסקנה שצריך להוציא השקעות ממדינת ישראל ולהעביר אותן לסינגפור. אני רוצה לפנות אליך, יאיר. אתה הרי ראש ממשלה ושר אוצר לשעבר. מה קרה לך? אין לך טיפת אחריות? הפכת לתומך של תנועת ה-BDS נגד מדינת ישראל, נגד העם היהודי?"

"המהלכים האלו של האופוזיציה עלולים אולי, חלילה, לגרום לנזק מסוים לטווח הקצר, אבל אנו משוכנעים שהכלכלה הישראלית גדולה וחזקה מהם", הצהיר סמוטריץ'. "היא תמשיך לצמוח עוד שנים רבות, יחד עם הרפורמות שאנחנו מביאים עכשיו ועם התקציב האחראי והמאוזן שאנחנו נביא לממשלה בסוף החודש הבא.

"בכלכלה הדרך הנכונה והמומלצת על ידי המומחים המובילים בעולם היא לשים את כל רעשי הרקע בצד ולהתמקד בנתונים ובמספרים. כל מי שמכיר את התוכניות שלנו לשנים הקרובות יודע שכלכלת ישראל תתחזק ותצמח בעזרת השם".

"לכן אני יכול לומר בלב שלם לאזרחי ישראל שהם יכולים לסמוך על הממשלה, על הכלכלה הישראלית, על התעשייה הישראלית, על תעשיית ההיי-טק שלנו, על היזמות הישראלית, על המוסדות הפיננסיים הישראלים ועל הבורסה הישראלית. הם גדולים וחזקים יותר מכל קמפיין פוליטי נקודתי ורגעי כזה או אחר".

בהתייחסו לפיגוע הרצחני בשבת האחרונה בירושלים, אמר שר האוצר: "המטרה של הטרור היא לעקור אותנו מירושלים ומארצנו. כל עוד אנחנו לא נגדע את התקווה של הטרור, הטרור לא יפסיק וימשיך את פעילותו הרצחנית. לכן אנחנו חייבים לפעול בהתאם. האירוע הזה מתרחש עכשיו ובמשמרת שלנו, של ממשלת ימין על מלא שהתחייבה לפני הבחירות להחזיר את הביטחון והמשילות לכל אזרחי ישראל, ובזה אנחנו ניבחן".

סמוטריץ' ציין כי "הקבינט הביטחוני והממשלה מקדמים שורה של פעולות בטווח המיידי. כדי להחזיר את ההרתעה אנחנו חייבים לגרש את משפחת המחבל, בלי תעודות זהות ובלי זכויות סוציאליות, להרוס את ביתם, להחרים את רכושם ולהעביר אותם למשפחות נפגעי הפיגוע. זה הכיוון אליו אנחנו הולכים וכדי להצליח נצטרך לחוקק את זה, ולשם אנחנו הולכים יחד עם צעדים נוספים במישור הביטחוני הישיר".

"בנוסף, הטרור צריך להבין שהוא לא משתלם ועל כל פגיעה בישראל אנחנו נגדל, נתעצם ונתחזק פי כמה, ולכן אנחנו מגבשים תוכנית משמעותית לחיזוק ההתיישבות בירושלים וביהודה ושומרון. השילוב של ענישה והרתעה יחד עם בנייה והתיישבות רחבה יביאו לגדיעת התקווה של הטרור, ובטווח הארוך יביאו לירידה משמעותית בהיקף הטרור נגדנו", סיכם סמוטריץ'.

תגיות:בצלאל סמוטריץ'יאיר לפיד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה