חדשות בארץ

נתניהו בממשלה: "לא מחפשים הסלמה, אבל ערוכים לכל אפשרות"

ראש הממשלה הודיע בפתח ישיבת הממשלה, כי בקרוב יוחלט על צעדים לחיזוק ההתיישבות ביהודה ושומרון: "אנחנו כאן כדי להישאר"

ישיבת הממשלה, היום (צילום: יונתן סינדל, פלאש 90)ישיבת הממשלה, היום (צילום: יונתן סינדל, פלאש 90)
אא

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס היום (ראשון), בפתח ישיבת הממשלה, לפיגועים בירושלים בסוף השבוע, בהם נרצחו שבעה בני אדם ונפצעו נוספים, והודיע כי בקרוב יוחלט על צעדים לחיזוק ההתיישבות ביהודה ושומרון: "להבהיר לטרוריסטים שמבקשים לעקור אותנו מארצנו שאנחנו כאן כדי להישאר"

"אני בא עכשיו מבתי החולים שערי צדק והדסה הר הצופים, שם ביקרתי את הפצועים משני הפיגועים הקשים בירושלים", אמר נתניהו בתחילת דבריו. "כולנו מאחלים להם רפואה שלמה ומהירה, ומחזקים את הצוותים הרפואיים שמטפלים בהם במסירות אין קץ".

נתניהו ציין, כי הקבינט המדיני-ביטחוני אישר אמש שורה של צעדים למאבק בטרור: "ביד אחת אנו מגבירים את הפריסה והפעילות של כוחות הביטחון, וביד השנייה אנו גובים מחיר ממבצעי הטרור ותומכיהם. אטמנו הבוקר את ביתו של המחבל שביצע את הפיגוע הנפשע בירושלים, ובהמשך ביתו ייהרס. החלטנו על שלילת זכויות בביטוח הלאומי ממשפחות תומכות טרור".

"בממשלה נדון היום על שני צעדים נוספים: שלילת תעודות זהות ושלילת תושבות ממשפחות מחבלים תומכות טרור.  במקביל אנחנו מרחיבים ומזרזים מתן רישוי לנשק לאלפי אזרחים ישראלים, זה כולל גם את שירותי ההצלה. לדוגמה, לזק"א יש 3,000 מתנדבים רכובים ברחבי הארץ, רק קומץ קטנטן מהם חמושים. תארו לכם, שהם וגם אחרים יהיו חמושים. זה כמובן מגדיל באופן משמעותי את יכולת התגובה, כי אנחנו רואים פעם אחר פעם, כולל אתמול בעיר דוד, שאזרחים גיבורים, מיומנים וחמושים, מצילים חיים".

ראש הממשלה הוסיף: "נחליט בקרוב על צעדים לחיזוק ההתיישבות ביהודה ושומרון, כדי להבהיר לטרוריסטים שמבקשים לעקור אותנו מארצנו שאנחנו כאן כדי להישאר. בנוסף הנחיתי את ראש המל"ל לבדוק צעדים נוספים שעלו בקבינט שיוצגו לציבור בהמשך".

"איננו מחפשים הסלמה, אבל אנחנו ערוכים לקראת כל אפשרות", הצהיר נתניהו. "התשובה שלנו לטרור היא יד קשה ותגובה עוצמתית, מהירה ומדויקת".

"אני מבקש לשבח שוב את השוטרים שחתרו למגע וחיסלו את המחבל בנווה יעקב. אני מבקש לשבח גם את סגן נ', קצין הצנחנים שהיה בחופשה בעיר דוד עם יתר בני המשפחה, ויחד עם אביו, בתושייה ובגבורה, חתרו למגע ונטרלו את המחבל. אני מבקש לשבח את כל כוחות הביטחון שפועלים מסביב לשעון במאבק נגד הטרור".

"גורמי הטרור מבקשים לטבוח בנו ללא הבחנה, ולכן כולנו חייבים להתלכד כאיש אחד במאבק בלתי מתפשר נגדם. אנחנו ננצח אותם", סיכם ראש הממשלה.

תגיות:בנימין נתניהוהפיגוע בירושלים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה