חדשות בארץ

ארץ אל תכסי דמם: שלושה מנרצחי הפיגוע בנווה יעקב הובאו למנוחות

אלי ונטלי מזרחי, ואשר נתן הי"ד, 4 מתוך 7 נרצחי הפיגוע הקטלני בנווה יעקב הובאו למנוחת עולמים

  • ז' שבט התשפ"ג
מסע הלווית הקדוש אשר נתן הי"ד (צילום: יונתן זינדל / פלאש 90)מסע הלווית הקדוש אשר נתן הי"ד (צילום: יונתן זינדל / פלאש 90)
אא

במהלך הלילה (בין שבת לראשון) הובאו למנוחות שלושה מתוך שבעת הנרצחים בפיגוע בירושלים. אשר נתן הי"ד בן ה-14 נטמן בבית העלמין הר הזיתים בעיר. הוא התגורר ברחוב בו חולל המחבל את מסע הטבח, ונרצח בסמוך לביתו. הוא יצא בליל שבת אחרי הסעודה לפגוש חברים. הוריו שמעו מביתם את היריות ויצאו לחפש את בנם במשך כשעה, עד שהבינו שגופתו בזירה.

מאות בני אדם הגיעו לחלוק לו כבוד אחרון, ביניהם השרים יצחק גולדקנופף, מאיר פרוש, עמיחי אליהו ויצחק וסרלאוף.

ראש עיריית ירושלים משה לאון ספד לו בהלווייתו: "אין מישהו שיכול לתאר את הכאב הנורא שצריכים הורים לקבור את בנם אך אני רוצה להגיד לכם מכאן - נצח ישראל לא ישקר. נעשה הכול כדי לא לחזור לימים הנוראים האלה".

בני הזוג אלי ונטלי מזרחי הי"ד נטמנו בבית העלמין דרך החיים בבית שמש. בני הזוג, בשנות ה-40 לחייהם, התארחו בבית הוריו של אלי במהלך השבת. כאשר שמעו קולות ירי מהרחוב, החליטו לצאת כדי לסייע לאחרים. עדי ראייה סיפרו כי בני הזוג נרצחו בעודם מנסים לסייע לפצועים האחרים בפיגוע. המחבל ירה בנטלי בזמן שביצעה הנשמה בפצועים אחרים.

הלוויתו של הרב שאול חי הי"ד, בן 68, שנרצח בפיגוע, תתקיים היום בשעה 13:00 בבית ההספד האשכנזי "קהילות ירושלים" בגבעת שאול. הרב חי היה גבאי בית הכנסת "זכור לאברהם" בשכונת פסגת זאב, ונרצח כשהיה בדרכו מבית גיסו - אצלו התארח בסעודת שבת - לשיעור תורה.

תגיות:טרורהלוויותפיגוע בירושלים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה