חדשות בארץ

אשר, שאול, אלי, נטלי ורפאל: שמות הנרצחים בפיגוע בירושלים ששמם הותר לפרסום

שמותיהם של חמישה מתוך שבעת הנרצחים בפיגוע בשכונת נווה יעקב בירושלים הותרו לפרסום. אחד הנרצחים הוא אשר נתן, בן 14

אשר נתן הי"ד (התמונה - באדיבות המשפחה)אשר נתן הי"ד (התמונה - באדיבות המשפחה)
אא

(עודכן: 22:41)

הותר לפרסום כי שאול חי, בן 68, גבאי בית כנסת בשכונת פסגת זאב בירושלים, הוא אחד משבעת הנרצחים בפיגוע אמש (ערב שבת) בסמוך לבית הכנסת בשכונת נווה יעקב בעיר. מוקדם יותר הותר לפרסום שמו של אשר נתן, בן 14, שנרצח בפיגוע.

שלושה הרוגים נוספים ששמותיהם הותרו לפרסום הינם: רפאל בן אליהו (56), אלי מזרחי (48) ורעייתו נטלי (45). נרצחת נוספת היא עובדת סיעודית מאוקראינה.

אביו של אלי, שמעון, סיפר לכאן חדשות כי בני הזוג יצאו מדירתם לסייע לפצועים ונרצחו על ידי המחבל: "כשהיריות הפסיקו, אלי ירד לעזור. צעקתי לו מהמרפסת שלא ירד. אשתו ירדה אחריו. המחבל עמד ליד המכונית שלו, ירה בהם והרג אותם".

נטלי עלתה לארץ עם הוריה ואחותה בשנות ה-90 ועבדה במשך 20 שנה כמחלקת אוכל בבית החולים הדסה הר הצופים. דודתה, אלה סאקוביץ', סיפרה כי "מאז ועד היום הייתה מטפלת בשני ההורים באהבה, מסביב לשעון. היא עבדה בהדסה הר הצופים בעבודה שכל כך אהבה, תמיד עם חיוך, תמיד עם רצון לתת ולהעניק למאושפזים במחלקות. כשאביה, שהוא אחי, נפטר לפני עשור, היא המשיכה לטפל באימא במסירות, כל הזמן עבורה. רופאים, הסעות, תרופות וטיפולים – הכל למען אימא".

"ביום שישי, כמו תמיד, היא סיימה משמרת בהדסה הר הצופים, ולאחר חלוקת ארוחת הערב למטופלים היא נסעה לביתו של חמה, אביו של אלי. כשהיו באמצע ארוחת השבת, הם שמעו את היריות – באמצע האוכל היא ובעלה רצו להגיש עזרה וירדו מהבית כדי לטפל בפצועים, ואז ירו בשניהם. ככה נגמרו חיים שלמים. אנחנו שבורים, לא מאמינים שזה קרה לנו".

מנכ"ל המרכז הרפואי הדסה, פרופ' יורם וייס, מסר: "עובדי הדסה כולם מרכינים ראשם בשעה קשה זו, מבכים את לכתם של נטלי היקרה ובעלה אליהו".

"נטלי הייתה חלק ממשפחה גדולה, משפחת הדסה, עובדת ותיקה ומוכרת בבית החולים. כל מי שעבד לצידה מספר על אישה חמה, מלאת אכפתיות ורצון להיטיב עם המטופלים אותם פגשה מדי יום, ולכן לא הופתעו חבריה לעבודה כששמעו שמיהרה להגיש עזרה לפצועים אמש. צוות המרכז הרפואי הדסה מבקש לנחם את המשפחה על אובדנה הקשה ועוטף אותה בשעותיה הקשות".

תגיות:ירושליםפיגוע ירי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה