חדשות בארץ

טרור בירושלים: 7 נרצחו וחמישה נפצעו בשני פיגועי ירי

שני פיגועי ירי אירעו במהלך השבת בהפרש של כ-19 שעות: האחד בסמוך לבית כנסת בנווה יעקב, והשני בעיר העתיקה. התוצאה קשה מנשוא: 7 נרצחים ו-5 פצועים

המפכ"ל בהערכת מצב בעיר דוד (צילום: דוברות המשטרה)המפכ"ל בהערכת מצב בעיר דוד (צילום: דוברות המשטרה)
אא

שבת עקובה מדם בירושלים: שני פיגועי ירי מחרידים התרחשו, והובילו לתוצאה קטלנית קשה מנשוא: שבעה נרצחו וחמישה נפצעו באורח בינוני וקשה.

הפיגוע הראשון התרחש בליל שבת,  בשכונת נווה יעקב שבצפון הבירה. בסמוך לשעה 20:15 הגיע מחבל ממזרח ירושלים אל נווה יעקב ופתח באש לעבר עוברים ושבים שחלפו בסמוך לבית הכנסת. הוא רצח שבעה ופצע שלושה נוספים, עד שחוסל לבסוף על ידי שוטר ומתנדב. מהמשטרה נמסר כי זהו הפיגוע הקשה ביותר בירושלים מאז 2011. "מרגע שדווח למשטרה בתוך חמש דקות הגיע צוות שוטרים ונטרל את המחבל", נמסר.

במהלך השבת הותרו לפרסום שמותיהם של שלושה מהנרצחים בנווה יעקב: רפאל בן אליהו, בן 56 המתגורר בשכונה. בנו נפצע קשה בפיגוע, וכן אלי מזרחי (בן 48) ואשתו נטלי (בת 45), שהתחתנו אך לפני כשנתיים. אביו של אלי סיפר לאחר מכן כי בנו ואשתו הבינו שמתרחש פיגוע ויצאו לסייע לפצועים, אך נרצחו באכזריות על ידי המחבל.

בבוקר השבת התרחש פיגוע נוסף, כאשר מחבל בן 13 בלבד הגיע לעיר העתיקה בירושלים, ופתח בירי באזור הכניסה לעיר דוד. המחבל הצליח לפצוע קשה קצין מהצנחנים וכן את אביו של הקצין, בן 47, שנפצע באורח בינוני. בתגובה לכך ירה הקצין לעבר המחבל ונטרל אותו.

בעקבות שני הפיגועים נערכה במשטרה הערכת מצב, שבעקבותיה הוחלט להעלות את רמת הכוננות בעיר. ממשטרת ישראל נמסר כי השוטרים עובדים ברמת כוננות גבוהה ביותר, והציבור מתבקש לדווח למוקד המשטרה על כל אדם או חפץ חשוד.

תגיות:פיגוענווה יעקבירושלים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה