חדשות בארץ

נהרס ביתו של המחבל שביצע את הפיגוע במחסום שועפאט

כ-300 אנשי כוחות הביטחון השתתפו במבצע במחנה הפליטים שועפאט, במהלכו נהרס ביתו של המחבל עודאי תמימי שרצח את הלוחמת נועה לזר הי"ד

  • ג' שבט התשפ"ג
(קרדיט צילום: דוברות המשטרה)(קרדיט צילום: דוברות המשטרה)
אא

כוחות הביטחון הרסו היום (רביעי) את ביתו של המחבל עודאי תמימי, שביצע את פיגוע הירי במחסום שועפאט בחודש אוקטובר האחרון. בפיגוע נרצחה הלוחמת נועה לזר הי"ד, ונפצעו נוספים, ביניהם מאבטח שנפצע באורח קשה.

כ-300 לוחמים ומסתערבים של משמר הגבול, כוחות משטרה וצה"ל נכנסו בשעות הבוקר למחנה הפליטים שועפאט כדי להרוס את ביתו של המחבל. במהלך הפעילות המבצעית, השליכו מחבלים רעולי פנים מטעני צינור לעבר הכוחות. שני שוטרי יס"מ נפצעו באורח קל כתוצאה מהמטען, וטופלו בשטח.

בנוסף, יידו רעולי פנים בקבוקי תבערה ואבנים לעבר כוחות הביטחון, שהגיבו באמצעים לפיזור הפגנות. בקבוק זכוכית שהושלך לעבר הלוחמים פגע בתושב המחנה ופצע אותו באורח קל בראשו. הוא טופל במקום על ידי חובש משטרתי.

בשעות הצהריים, לקראת סיום הפעילות, זיהו הכוחות אדם חמוש המכוון לעברם נשק. בשל הסכנה שנשקפה ממעשיו, בוצע לעברו ירי מדויק שנטרל אותו. מותו נקבע בשטח. בהמשך, מבדיקת הנשק שהיה בידיו על ידי חבלנים, התברר כי מדובר בנשק דמה שדומה לנשק מסוג קרלו. מבדיקת זהותו עולה כי מדובר בתושב מחנה הפליטים בן 18.

במהלך הפעילות נעצר על ידי כוחות המשטרה ומג"ב חשוד בגין הפרות סדר. הוא הועבר לחקירה.

"משטרת ישראל, יחד עם יתר כוחות הביטחון, ימשיכו לפעול נגד מחבלים, פעילי טרור, מפרי סדר אלימים וכל מי שינסה לפגוע באזרחים או בכוחותינו", נמסר מהמשטרה.

תגיות:הריסת בתי מחבליםירושליםטרורשועפאט

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה