מוזיקה יהודית

אחרי ה’שלום זכר’ וה’קידוש’: קיבע גרומן מארח את החברים לסעודת ’ראש חודש’ • צפו

את האמן והיוצר החסידי קיבע גרומן נדמה שאין צורך להציג. לאחר שני הפרקים הוויראליים בסדרת השמחות היהודיות, אשר הפכו לחלק מהפלייליסט המושר בכל בית יהודי חסידי, קיבע מפנה זרקור להווי היהודי במעגל השנה אותו אנו מציינים מדי חודש בחודשו - "ראש חודש"

אא

את האמן והיוצר החסידי קיבע גרומן נדמה שאין צורך להציג. לאחר שני הפרקים הוויראליים בסדרת השמחות היהודיות, אשר הפכו לחלק מהפלייליסט המושר בכל בית יהודי חסידי, קיבע מפנה זרקור להווי היהודי במעגל השנה אותו אנו מציינים מדי חודש בחודשו - "ראש חודש". 

קיבע צבר לא מעט תובנות מהמשוב האדיר שקיבל לאחר השקת הפרקים הקודמים, בהם מפוסקי הלכה ומשפיעים נודעים אשר ביקשו ממנו לנצל את מעמדו והשפעתו להעלות את המודעות לראש חודש, ולהציג כמו שרק הוא יודע את הפנים היפות של ההווי המתרחש ביום זה על מנהגיו בכל בית יהודי, כשאז גמלה בליבו ההחלטה להזמין את החברים ל'סעודת ראש חודש", והשאר היסטוריה...

ראשון המוזמנים הוא לא אחר מאשר ידידו משכבר השנים, אהרל'ה סמט המוכר מהפרקים הקודמים, כשלאחריו קיבע מפתיע עם ליהוק של ילד הפלא מהעשור הקודם, יונתן שיינפלד, כשאליהם הוא מצרף את בעל המנגן החסידי שמעון דוידוביץ. אלו לצד הילדים החגיגיים המשחקים בבית כמדי צהרי ראש חודש, ממחישים יחד את הווי היום המיוחד, ראש חודש.

את 'פלייליסט ראש חודש' פותח קיבע עם 'הודו להשם' של ר' בן ציון שנקר, משם במעבר חד ל'דודעלע' של הרה"ק ר' לוי יצחק מבארדיטשוב זי"ע בלחן הרב אנשיל פרידמן, ממשיך עם 'מן המיצר' של ר' יוסף משה כהנא ו'אנא השם' של הרבי מפיטסבורג זצ"ל ומסיים בנוסח עממי של 'הלל', כשלאחמ"כ פוצחים כולם ברקידה של מצווה עם 'מזבח חדש' של ר' שלמה קרליבך.

תגיות:ראש חודשמוזיקה יהודיתעקיבא גרומן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה