חדשות בארץ

יפה דרעי: "נתניהו השתנה. הוא בעד רפורמת המשפט"

רעייתו של יו"ר ש"ס אריה דרעי: "גם נתניהו מעוניין לשנות את מערכת המשפט. הוא בעד רפורמת לוין"

  • ב' שבט התשפ"ג
(צילומים: יונתן סינדל / פלאש 90)(צילומים: יונתן סינדל / פלאש 90)
אא

יפה דרעי, רעייתו של יו"ר ש"ס אריה דרעי, אמרה הבוקר (שלישי) כי ראש הממשלה בנימין נתניהו מעוניין בשינויים במערכת המשפט. "ימים לא פשוטים עוברים עלינו ועל הציבור", אמרה בראיון ל'קול חי'. "התמיכה מדהימה ומראה שאנשים יודעים לבוא ברגע האמת ולהוכיח: הצבענו לש"ס על דעת מה שהיא מייצגת. על דעת הרצון להילחם על הזהות היהודית ולאריה דרעי באופן אישי".

לדבריה של דרעי, הרדיפה אחר בעלה הינה בגלל שהוא גיבש אופוזיציה חזקה נגד ממשלת השינוי: "הם רצו לתפור אותו מכל כיוון אפשרי ושרק לא יהיה בפוליטיקה. הם רודפים את בעלי רק בגלל מה שהוא עשה להם. הוא גיבש אופוזיציה חזקה כזו שלא הייתה מעולם. בעיסקת הטיעון הם לא האמינו שהממשלה תיפול כל כך מהר. הם היו בטוחים שהם הולכים לשלוט ארבע שנים, והכל נפל. הם רואים בו את האדם שהכי הורס אותם".

דרעי הוסיפה כי לאחר פסק הדין של בג"ץ שחייב את ראש הממשלה בנימין נתניהו לפטר את בעלה, רבים כעת מבינים את הצורך להעביר את רפורמת לוין במערכת המשפט. "כל מה שקרה פה פתח לאנשים את העיניים על הצורך לשנות את מערכת המשפט. קיבלנו 64 מנדטים ברזל. יריב לוין עומד כצוק איתן וגם ראש הממשלה בעד השינויים. זה לא אותו נתניהו של העבר. הוא כבר בפנים, אם הוא רוצה ואם לא", אמרה.

תגיות:אריה דרעייפה דרעיהרפורמה המשפטיתבנימין נתניהו

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה