חדשות בארץ

אלמונים ביזו את קבר אביו של רה"מ. נתניהו: "רוב התקשורת שותקת. בושה וחרפה"

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב על ביזוי קברו של אביו, פרופ' בן ציון נתניהו ז"ל: "פעילים בשמאל חוצים את כל הקווים האדומים – ורוב התקשורת שותקת. בושה וחרפה"

  • א' שבט התשפ"ג
נתניהו ואביו, ארכיון (צילום: נתי שוחט, פלאש 90)נתניהו ואביו, ארכיון (צילום: נתי שוחט, פלאש 90)
אא

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב הבוקר (שני) על הדיווח, לפיו אלמונים ביזו את קברו של אביו, פרופ' בן ציון נתניהו ז"ל: "פעילים בשמאל חוצים את כל הקווים האדומים – ורוב התקשורת שותקת. בושה וחרפה", כתב.

אמש חשף מוטי קסטל בערוץ 14, כי ביום שישי האחרון הונח על קבר אביו של נתניהו מכתב נאצה, שכלל מילות גנאי קשות נגד ראש הממשלה. בני המשפחה, שעלו לקברו של יקירם הקבור בחלקת האבות השכולים בהר המנוחות בירושלים, גילו את המכתב.

בין היתר נכתב במכתב הנאצה: "בנך נראה דמנטי וחלש, אינו זוכר את ההבדל בין שלטון העם לעריצות הרוב. בחולשתו הוא מאפשר לחבורה של גזענים ופשיסטים לגרור את המדינה להיות דיקטטורה מבודדת במקרה הגרוע. כבר לא נהיה עם חופשי בארצו. ההיסטוריה תשפוט בהתאם".

שר ירושלים ומסורת ישראל, מאיר פרוש, הגיב בחריפות: "כשראשי השמאל מסיתים נגד הציבור האמוני במילים בוטות וחריפות, לא פלא שקיצוניים במחנה מאבדים את הבלמים ומתדרדרים למעשים שפלים כמו ניצול ציני וחמור של קבר אביו של ראש הממשלה, בן ציון נתניהו ז"ל, לתעמולה פוליטית זולה ונמוכה. בית עלמין זה קו אדום".

תגיות:הסתהבנימין נתניהובן ציון נתניהו

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה