חדשות בארץ

בן גביר: "לאכוף את החוק על ח’אן אל-אחמר. לא תהיה אפליה"

שרי הציונות הדתית נעדרים מישיבת הממשלה, במחאה על פינוי המאחז "אור חיים". יו"ר עוצמה יהודית, השר איתמר בן גביר, עם כניסתו לישיבה: "לא יהיה חוק אחד לערבים וחוק אחד ליהודים"

בן גביר בישיבת הממשלה, היום (צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)בן גביר בישיבת הממשלה, היום (צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)
אא

שרי מפלגת הציונות הדתית לא הגיעו הבוקר (ראשון) לישיבת הממשלה, וזאת במחאה על פינויו שלשום של המאחז "אור חיים" שנעשה ללא תיאום עם שר האוצר בצלאל סמוטריץ', המכהן גם כשר במשרד הביטחון, ובניגוד להנחייתו.

בציונות הדתית טוענים כי שר הביטחון יואב גלנט מפר את ההסכמים הקואליציוניים, לפיהם הסמכויות על המינהל האזרחי אמורות להיות בידיו של סמוטריץ'.

השר לביטחון לאומי ויו"ר עוצמה יהודית, איתמר בן גביר, המשתתף בישיבה – שיגר עם כניסתו מסר לגלנט: "התרשמתי מאוד מהדברים של השר גלנט, בדבר העניין של אכיפת שלטון החוק. ואכן, כשר לביטחון לאומי רוממות שלטון החוק בעיניי, אבל לא יהיה חוק אחד לערבים וחוק אחד ליהודים. אין דבר כזה".

"כשצריך לאכוף את החוק, צריך לאכוף חוק גם על ח'אן אל-אחמר וגם על עשרות מאחזים ערבים בלתי חוקיים שמוקמים", הצהיר בן גביר. "חוק זה חוק, לא תהיה כאן אפליה".

תגיות:איתמר בן גבירמאחזיםיואב גלנטבצלאל סמוטריץ'המינהל האזרחי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה