חדשות בעולם

מסעיר את הרשת: שרד 24 יום בלב ים - עם בקבוק קטשופ ותבלינים

דייג מהאי דומיניקה שבאיים הקריביים ניצל בנס בלב ים אחרי 24 יום, לאחר שסירתו נסחפה בפתאומיות מהחוף

אא

נס גדול דווח השבוע בתקשורת: דייג מהאי דומיניקה שבאיים הקריביים ניצל בנס בלב ים אחרי 24 יום, לאחר שסירתו נסחפה בפתאומיות מהחוף. 

הדייג, אלביס פרנקויס שמו, סיפר כי תכנן להתעכב לזמן קצר על הסירה, רק בכדי לתקן תקלה קלה בתוכה - אלא שבזמן שהיה עליה החלו פתאום רוחות חזקות ומזג אוויר סוער שסחף את סירתו ללב ים. 

עוד סיפר כי בסירתו לא היה דבר מלבד בקבוק קטשופ, אבקת שום וקוביות תיבול ש"היו בסירה במקרה". לדבריו שהה בלב ים 24 יום רצופים, וחרט על סירתו את המילה HELP מתוך תקווה שספינות גדולות שיעברו בלב הים, יזהו שהוא במצוקה ויגיעו לעזור לו. 

אלא שלאכזבתו, זה לא קרה. 

מה שהציל אותו לבסוף הוא מטוס שטס מעליו, ובעזרת מראה שהייתה ברשותו בסירה - פרנקויס הצליח 'לסנוור' אותו, ולאותת לו שהוא למטה. 

הטייס, שקלט את איתותיו, דיווח על כך למשמר החופים הקולומביאני, והלה הזדרז לשלוח צוות הצלה. בראיון שבוצע עמו לאחר ההצלה סיפר אלביס כי היו לו הרבה רגעי משבר שבהם איבד כל תקווה, אך המחשבה על משפחתו ויקיריו שוודאי ישמחו על שובו - היא שהחזיקה אותו. "אין אדמה, אין אף אחד לדבר איתו. אתה לא יודע מה לעשות, לא יודע איפה אתה- זה היה קשה", סיפר והוסיף: "לא היה לי אוכל, רק בקבוק קטשופ שהיה על הספינה, אבקת שום וקוביות תיבול, אז ערבבתי הכל עם מים וזה עזר לי לשרוד 24 יום בים".

תגיות:הישרדותקטשופנסלב הים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה