חדשות בעולם

טרגדיה קורעת לב: טייס ונוסע חרדיים התרסקו בארה"ב - בגלל מזג אוויר סוער

ארה"ב: טייס ונוסע חרדיים מהקהילה היהודית באוהיו נהרגו בהתרסקות מטוס ביום חמישי האחרון. לפני ההתרסקות הספיקו שניהם להבין כי אלו רגעיהם האחרונים עלי אדמות, והרימו טלפון למשפחות כדי להיפרד

אא

ארה"ב: טייס ונוסע חרדיים מהקהילה היהודית באוהיו, נהרגו בהתרסקות מטוס ביום חמישי האחרון, כך על פי הדיווחים בתקשורת המקומית בארה"ב. הטייס, ברוך טאוב שמו, עוד הספיק להכריז על מצב חירום במרכז לבקרת תנועה אווירית, והתריע על כך שהמטוס מאבד שמן. על פי הדיווח בתקשורת המקומית Fox News Digital - הן הטייס והן הנוסע ידעו כי אלו הם הרגעים האחרונים שלהם בחיים, ושניהם התקשרו להיפרד ממשפחותיהם. 

בקלטת שבה מוקלטת השיחה האחרונה בין הטייס לבין המרכז לבקרת תעבורה אווירית - ניתן לשמוע את טאוב כשהוא מתריע על איבוד לחץ השמן. 

ברוך טאוב על רקע המטוס הקטן שאותו הטיס ברוך טאוב על רקע המטוס הקטן שאותו הטיס

כך נשמעה השיחה:

ברוך טאוב: "אנחנו לא מקבלים את הנתונים שאנחנו מצפים להם, ואני לא בטוח למה".

מגדל הפיקוח: "שדה התעופה של מחוז ווסטצ'סטר נמצא ממש באגף הימני שלך, אם אתה רוצה לנחות ולבדוק אותו. אתה מכריז על מצב חירום?"

ברוך טאוב: "לא בשלב זה".

מגדל הפיקוח: "כשאתה יכול, פנה ימינה, לכיוון 340, נראה כאילו אני רואה אותך עושה את זה עכשיו".

ברוך טאוב: "אני מכריז על מצב חירום, לחץ הנפט שלנו יורד".

מגדל הפיקוח: "יש לך כוח מנוע עכשיו? האם אתה מסוגל לשמור על גובה?"

ברוך טאוב: "לא, המנוע נגמר".

במשך עשרים דקות התריע טאוב על מצב החירום שאליו נקלע. כשמגדל הפיקוח אמר לטאוב כי הוא הם 'מסודרים בצורה מושלמת לנחיתה', טאוב אמר כי הוא לא מסוגל לראות כלום בשל הגשם והרוחות שפקדו את האזור. 

בנימין חפץ, הנוסע שהיה עם טאוב במטוס והבין כי אלו רגעיו האחרונים - מיהר והתקשר לאשתו, כך על פי הדיווח של מנהל מחוז ווסטצ'סטר ג'ורג' לטימר. "אני לא רוצה לתת את המילים המדויקות שנאמרו בשיחה הזו, אבל הוא נפרד ממנה", אמר במסיבת עיתונאים. 

ואכן, לדאבון הלב גופותיהם של חפץ וטאוב - שניהם משתייכים לקהילה האורתודוכסית באוהיו, נמצאו בלילה של יום חמישי, באמצעות איכונים בטלפונים הסלולריים שלהם. חפץ הובא לקבורה ביום שישי האחרון ואילו טאוב יובא לקבורה היום בערב. 

תגיות:חרדיטייסמטוסארהב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה