חדשות בארץ

שר התקשורת: "אמליץ לסגור את גלי צה"ל. אין מקום לתחנת רדיו צבאית על חשבון הציבור"

השר שלמה קרעי מעוניין לפתוח את שוק התקשורת לתחרות: "שפיכת מאות מיליונים על תאגיד השידור להפקות מקור – זה מיותר"

  • כ"ו טבת התשפ"ג
(צילום: אבשלום ששוני / פלאש 90)(צילום: אבשלום ששוני / פלאש 90)
אא

שר התקשורת שלמה קרעי העניק הבוקר (חמישי) ראיון ל'מעריב', ובו תיאר את תוכניתו לפתוח את שוק התקשורת לתחרות באמצעות הפחתת תקציבים לתאגיד השידור 'כאן'.

"אני לא סותם פיות. אני רוצה לפתוח פיות", הבהיר קרעי. "המטרה שלי כשר תקשורת היא לפתוח לתחרות ולהסיר חסמים. שפיכת מאות מיליונים מיותרים על תאגיד השידור להפקות מקור - זה מיותר. בתקשורת מהדהדים את השקר שאני סותם פיות וחושבים שהשקר יהפוך לאמת.

"בחזון שלי לא צריך להיות שידור ציבורי שלא הוכיח ערך מוסף. בשלב הראשון של הרפורמה המתכונת היא שינוי התקציבים של הפקות מקור. אני רוצה לפזר את התקציב בעיקר בפריפריה".

לדבריו, אין מקום במדינה דמוקרטית לתחנת רדיו צבאית על חשבון הציבור: "אמליץ לסגור גם את גלי צה"ל", אמר. "אכנס למגעים עם שר הביטחון יואב גלנט. אין מקום לתחנת רדיו צבאית במדינה דמוקרטית על חשבון הציבור. יש מודלים מסחריים אחרים שגלי צה"ל יכולה לעמוד בהם".

עוד אמר קרעי כי הוא מתכנן לשנות את הפיקוח על גופי השידור. "אני מתכוון לבטל את הרשות השנייה לרדיו ולטלוויזיה ואת מועצת הכבלים והלוויין. אין להם זכות קיום. במקום גופים אנכרוניסטיים אלה, יוקם גוף או יחידת סמך אחרים, שיפקחו על תכנים שאסור לשדר כמו תוכן למבוגרים בלבד", אמר.

תגיות:שלמה קרעיגלי צה"להתקשורת הישראלית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה