חדשות בעולם

הזוי: קנתה טבעת ענתיקה ב-13 דולר, וגילתה שהיא שווה... חצי מיליון דולר 

אישה בשם ג'סיקה שהתחביב שלה הוא איסוף עתיקות, עלתה לכותרות לאחרונה לאחר שטבעת 'ענתיקה' שרכשה - התבררה כשווה הון עתק

אא

אישה בשם ג'סיקה שהתחביב שלה הוא איסוף עתיקות, עלתה לכותרות לאחרונה לאחר שטבעת 'ענתיקה' שרכשה - התבררה כשווה הון עתק.

הכל התחיל בשוק הפשפשים הסמוך לבית החולים 'מידלסקס' בלונדון.

"בחנתי מקרוב שרשרת חרוזים יפה, כשפתאום משהו נוצץ צד את עיניי. כשהסתכלתי עליו יותר מקרוב הבנתי שאני רואה משהו שדומה ליהלום גדול שמשובץ על מתכת עתיקה, בטבעת. לא יכולתי להסיר את עיניי ממנה. ידעתי שהיא שלי".

היא החזיקה את הטבעת קרוב לעיניה, וזיהתה באבן השקופה משהו שלא ראתה מעודה. "זה היה צבע מיוחד, משהו שלא רואים כל יום", הסבירה מאוחר יותר בתקשורת. "לא ידעתי אז שום דבר על יהלומים, ובטח שלא חשבתי שמדובר ביהלום אבל פתאום עלתה בראשי המחשבה על אותן גבירות עשירות שמתפארות בתכשיטי היהלומים שלהן, וחשבתי לעצמי שיכול להיות שזה יהלום, כי אף פעם לא ראיתי טבעת כל כך מסיבית לפני כן".

אך אל תוך המחשבה הזו התגנבה לה מחשבה אחרת לגמרי שהטרידה את מנוחתה של ג'סיקה: "לא, לא יכול להיות. לא בשוק הפשפשים. תעזבי, זה לא אמיתי. תקני אותה אם את אוהבת אותה ולא מתוך התקווה שאולי גילית כאן יהלום, כי זה באמת לא הגיוני", אמרה לעצמה, ורכשה את הטבעת כי היא באמת אהבה אותה. אחרי הרכישה, ג'סיקה ידעה בדיוק מה היעד הבא שאליו היא רוצה להגיע - מומחה לזיהוי יהלומים. 

היא מסרה לו את הטבעת שלה בלב חושש, והייתה בטוחה שהוא עומד 'לתת לה על הראש' בגלל שהביאה אליו טבעת שאינה משובצת ביהלום כלל. "אבל הייתי חייבת לבדוק את זה. אמנם זה לקח להם הרבה זמן עד שהם נתנו לי תשובה, אבל בסוף הם אישרו שזה אכן יהלום. הם בדקו את זה עם המכון הגמולוגי של אמריקה, ומצאו שהטבעת שווה לא פחות ולא יותר - חצי מיליון דולר".

אז האם היא מתכוונת להציע את היהלום שלה למכירה? בינתיים היא עדיין חושבת על זה, ואולי מחכה לקונה המתאים שיציע הצעה מפתה יותר. מה שבטוח הוא שלפעמים צריכים להקשיב לרחשי הלב, למרות קולות 'חיצוניים' שמנסים להפריע. 

תגיות:טבעתמטורףשוקפשפשים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה