חדשות בארץ

הותר לפרסום: רב"ט דניס זינובייב הוא הלוחם שנהרג מפיצוץ הרימון

זינובייב ז"ל נהרג מהתפוצצות רימון בחדר מגורים בבסיס האימונים של חטיבת כפיר. בתקרית נפצעו שלושה לוחמים נוספים, אחד מהם באורח קשה

זינובייב ז"ל (צילום: דובר צה"ל)זינובייב ז"ל (צילום: דובר צה"ל)
אא

הותר לפרסום: רב"ט דניס זינובייב ז"ל הוא הלוחם שנהרג הלילה (בין שבת לראשון) כתוצאה מהתפוצצות רימון בחדר מגורים בבסיס האימונים של חטיבת כפיר סמוך לבקעות. באירוע נפצע לוחם נוסף באורח קשה ושני לוחמים נפצעו באורח קל.

זינובייב ז"ל, לוחם בחטיבת כפיר, בן 18 מפתח תקווה, הועלה לאחר מותו מדרגת טוראי לדרגת רב"ט.

המשטרה הצבאית פתחה בחקירת נסיבות התקרית הקשה. בסיום החקירה יועברו הממצאים לבחינת הפרקליטות הצבאית. במקביל, מפקד זרוע היבשה, אלוף תמיר ידעי, הנחה על הקמת ועדת מומחים בראשות אלוף-משנה חנוך דאובה.

בצה"ל הוכרז על עוצר אימונים וסריקות נפלים, תחמושת ואמצעי לחימה. האימונים יחודשו עם סיום הסריקות והשלמת שיעורים למפקדים ולחיילים בנושא.

על פי הדיווחים, שבעה חיילים שהו בחדר המגורים בבסיס בעת שרימון רסס, המיועד למטול רימונים, התפוצץ בחדר המגורים בבסיס. ככל הנראה, הרימון שאובחן כנפל נלקח מהשטח בניגוד להוראות והוכנס לתיקו של אחד הלוחמים. ההערכה היא כי לא מדובר במשחק בנשק או בתחמושת. מסוק של יחידה 669 פינה את הנפגעים לבתי חולים. זינובייב, שנפצע באורח אנוש, נפטר כעבור זמן קצר מפתעיו.

תגיות:תאונהצה"ל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה