חדשות בארץ

מחבל רץ עם סכין שלופה: סוכל ניסיון פיגוע דקירה סמוך לעפרה

מחבל עם סכין שלופה רץ לעבר לוחמי צה"ל וניסה לחטוף את נשקו של אחד מהם. המחבל נורה ומותו נקבע בבית החולים. בחסדי שמים אין נפגעים בקרב כוחותינו

  • כ"ב טבת התשפ"ג
אילוסטרציה (צילום: פלאש 90)אילוסטרציה (צילום: פלאש 90)
אא

ניסיון פיגוע דקירה סמוך לעפרה הבוקר (ראשון) סוכל בחסדי שמים: מחבל פלסטיני שאחז סכין שלופה רץ לעבר לוחמי צה"ל שעמדו בעמדה באזור. הלוחמים חשו בסכנה, ביצעו נוהל מעצר חשוד, ולאחר מכן ירו לעבר המחבל ונטרלו אותו. המחבל נפצע באורח קשה, ומותו נקבע לאחר מכן בבית החולים.

האירוע החל כאשר מספר מחבלים יידו אבנים לעבר הלוחמים - ואז יצא המחבל ממכונית כשהוא חמוש בסכין והתקרב לחיילים, וניסה לחטוף נשק מאחד מהם. האירוע הסתיים ללא נפגעים בקרב כוחותינו.

בלילה שבין שישי לשבת ירו שני מחבלים מעבר חולף לעבר לוחמים באזור ג'נין. כוחות צה"ל השיבו באש וחיסלו את המחבלים. אחד מהמחבלים, אמג'ד עדנאן ח'ליליה, היה אחראי על יחידת ההנדסה של ארגון הטרור הג'יהאד האסלאמי שעוסקת בייצור מטעני נפץ לפגיעה בחיילים. גם באירוע זה, בחסדי שמים, לא היו נפגעים בקרב כוחותינו.

בסרטון וידאו מהאירוע נראה ג’יפ של צה"ל מתקרב למכוניתם של פעילי הג’יהאד האסלאמי, ומיד לאחר מכן מגיע גם רכב משוריין של צה"ל. המחבלים ניסו להימלט, אך נורו למוות במכוניתם שהתנגשה בקיר.

תגיות:ניסיון פיגועפיגוע דקירהעפרה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה