חדשות בארץ

מפחיד: הפצוע מפיגוע הדקירה בהר חברון ספג איומים: "אתה תישחט"

אלישיב נחום נפצע בפיגוע דקירה בביתו בחוות יהודה שבהר חברון. לפני הפיגוע ספג איומים מראש העיר דאהרייה שאמר לו: "יום יבוא ותישחט כאן"

  • י"ט טבת התשפ"ג
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
אא

פיגוע הדקירה שהתרחש אתמול (רביעי) בחוות יהודה שבהר חברון הסתיים בנס. הבוקר נחשף ב-ynet כי מספר ימים לפני הפיגוע, תיעד הפצוע אלישיב נחום את עצמו במכוניתו, בעודו סופג איומים מצד ראש העיר דאהרייה שאמר לו: "יום יבוא ותישחט כאן".

הפיגוע התרחש אתמול בשעות אחר הצהריים בחוות יהודה, בה מתגורר אלישיב נחום. מחבל בן 18 מהעיר דאהרייה התנפל עליו ודקר אותו בראש, בצוואר ובעורף. רוני, אשתו של נחום, סיפרה על גודל הנס: "המחבל היה בכניסה לבית שלנו. במקרה לא הייתי בבית עם הילדים. אלישיב צעק לו 'מי זה, מי זה?'. הוא לא ענה ואמר 'רק באתי לשתות מים'. הוא התקרב אליו, ואז הוציא את הסכין".

אחד הניסים בפיגוע היה שדקות ספורות קודם לכן הגיע לביתם חברו של אלישיב כדי לסייע לו עם החשמל בבית. כאשר הבחין החשמלאי במחבל הוא מיהר לחסל אותו ולהציל את חייו של נחום. "זה נס. לא היינו בבית. כששמעתי את היריות ישר רצתי אליו", הוסיפה רוני. "בעלי דיבר איתי והיה בהכרה. המחבל היה עם כאפייה ופגע בו בראש, בצוואר ובעורף. ישר כשהתחיל לדבר איתו שלף את הסכין. הוא כנראה ניסה למשוך זמן. זה היה נס שהחבר היה שם באותו הזמן והילדים לא היו בבית".

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר שוחח עם האזרח שחיסל את המחבל, שהוא גם שכנו, ומסר לו כי "אתה גיבור. בלעדיך האירוע יכול היה להסתיים בצורה קשה בהרבה. אני שולח איחולי רפואה שלמה לפצוע". מאוחר יותר נרשם רגע מרגש, כאשר הגיע החשמלאי לבקר את נחום, שאת חייו הציל, בבית החולים סורוקה.

תגיות:פיגועאלישיב נחום

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה