חדשות בארץ

בן גביר: "קמפיין שקרי ומסית. לא נירתע"

השר לביטחון לאומי, ח"כ איתמר בן גביר, דחה את הביקורת בעקבות הדיווח לפיו הנחה את המשטרה להציב מכת"זיות בהפגנות השמאל בתל אביב: "לא תהיה מדיניות של איפה ואיפה. דין אחד לכל המפגינים. האכיפה תהיה שווה"

בן גביר (צילום: Ohad Zwigenberg/POOL)בן גביר (צילום: Ohad Zwigenberg/POOL)
אא

השר לביטחון לאומי, ח"כ איתמר בן גביר, הגיב בצהריים (שלישי) על הדיווח אמש בחדשות 12 לפיו הנחה את המשטרה להציב מכת"זיות בהפגנות השמאל נגד הממשלה המתוכננות להיערך בתל אביב.

"בימים האחרונים אנו עדים לקמפיין שקרי ומתוזמר, שמובל על ידי חברי כנסת בכירים בשמאל, ברשתות החברתיות וכלי התקשורת, שהמטרה שלהם לגרום לי להתנצל, לגמגם ולהצטדק", כתב בן גביר בפייסבוק. "שישכחו מזה".

"הקמפיין הזה רצוף שקרים מתחילתו ועד סופו, ויש לו תכלית אחת: לערער על הלגיטימיות של הממשלה שהקמנו בכלל, ועל הלגיטימיות שלי, ושל החלטותיי, כשר החבר בממשלה הזו בפרט. הגיע הזמן להפריך את השקרים הללו".

"מזה שנים רבות שננקטת מדיניות מפלה בין אנשי ימין וחרדים לבין אנשי שמאל בהפגנות. כאשר מפגיני ימין וחרדים היו חוסמים כבישים, הם היו נתקלים במדיניות של אפס סובלנות – מכת"זיות, פרשים, כוחות מתוגברים של יס"מ ומעצרים נרחבים. מנגד, כאשר מפגיני שמאל חסמו כבישים – לא ראינו את כל זה. ההנחיה שנתתי אמש היא בסך הכל תיקון העוול הזה: לא תהיה מדיניות של איפה ואיפה. דין אחד לכל המפגינים. האכיפה תהיה שווה".

בהמשך דבריו דחה בן גביר ביקורת נוספת שהושמעה נגדו, לפיה ההנחיה שנתן למשטרה להסיר דגלי אש"ף מנוגדת לחוק: "שקר. דגל אש"ף הוא דגל של ארגון טרור, החותר להשמיד את מדינת ישראל. אלו מטרותיו המוצהרות, ועל פי חוק אסור להניפו. ההנחיה שנתתי למשטרה היא לפעול על פי דין, ופשוט לאכוף את החוק. ההנחיה הזו מעוגנת גם בהנחיות הייעוץ המשפטי לממשלה. העובדה שגורמים בשמאל הקיצוני נזעקים להגן על הנפת דגלי אש"ף היא מדאיגה, ומלמדת היטב על כוונותיהם, ובאיזה צד הם נמצאים".

"אנחנו לא נירתע", הצהיר בן גביר. "לא ניבהל מהקמפיין השקרי והמסית הזה. נבחרנו באופן דמוקרטי על ידי רוב מוחלט בעם, שביקש לתקן את החרפה שהמיטה עלינו הממשלה הקודמת, שהייתה תלויה בתומכי טרור אנטי ציוניים".

"יש להצר על העובדה שחברי כנסת כמו בני גנץ, שהטיפו לנו במשך שנים על 'ממלכתיות', מרעילים את השיח ומאיימים במלחמת אחים. אני אומר בצורה חד משמעית: לא תהיה מלחמת אחים. מותר לחלוק, מותר לבקר, אבל אסור להסית ולחרחר ריב ומדון. זהו מדרון חלקלק ומסוכן", סיכם יו"ר עוצמה יהודית.

תגיות:בני גנץאיתמר בן גבירמכת"זית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה