חדשות בארץ

נציגת העצמאים מאשימה: "בממשלת בנט-לפיד לא הייתה אוזן קשבת"

צמרת אביבי השתתפה בוועדת הכספים ואמרה: "בואו תלמדו מגפני איך עושים את זה, והנה שר אוצר שלא שותה מולי קפה"

  • י"ז טבת התשפ"ג
(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)
אא

ועדת הכספים התאספה היום (שלישי) על מנת לדון בדרישת רשות המיסים להשבת מענקי הסיוע מעצמאים בזמן הקורונה. בדיון השתתף גם שר האוצר בצלאל סמוטריץ'.

יו"ר הועדה, ח"כ משה גפני, פתח את הדיון ובירך את סמוטריץ' על ביטול מס הכלים החד פעמיים: ''אני מברך אותך על בחירתך לתפקיד שר האוצר, אחד התפקידים החשובים ביותר במדינת ישראל ובממשלת ישראל. אני מברך אותך ומאחל לך סיעתא דשמיא, שכן הצלחה שלך היא הצלחה של כולנו. אני מברך אותך על כך שחתמת על הצו לביטול המיסוי על הכלים החד פעמיים''.

בדיון השתתפה גם צמרת אביבי, מובילת מאבק העצמאים וסגנית נשיא ''להב'', שבירכה את גפני וסמוטריץ' על התנהלותם, ושלחה מסר נוקב על התנהלותה של ממשלת השינוי: "בואו תראו ותלמדו מגפני איך עושים את זה, והנה שר אוצר שנמצא פה ולא שותה מולי קפה כשאני בוכה".

כזכור, בפברואר 2022 השתתפה אביבי בדיון וועדת הכלכלה של הכנסת, בו השתתף גם שר האוצר דאז אביגדור ליברמן. אביבי, שהייתה אז נציגת מורי התל"ן, התחננה בפני ליברמן שיתייחס למצוקתם של המורים.

"למה להיות כזה אכזר?", אמרה בבכי. "מר ליברמן, אני מייצגת את מורי התל"ן. אנחנו 90 אחוז מהמקצוע הזה ואנחנו בקצוות. אתה לא יודע עלינו כי פשוט סותמים לנו את הפה ואנחנו לא יכולים הגיע אליך. אני רוצה להסביר לך שעד יולי 21' אנשים פה יכלו לנשום כי היה לנו את המענקים מהאוצר, הממשלה הקודמת. הבטיחו לנו ממשלת שינוי, אבל איזה שינוי? מעט מחברי הכנסת מבינים את הדבר הזה".

למרות שאת דבריה אמרה עם דמעות בעיניים, ישב ליברמן במקומו עם חיוך זחוח על שפתיו וכוס קפה בידו. "למה להיות כזה אכזר, ליברמן?", קראה אביבי מדם ליבה. "תפתח את הלב, תדבר איתנו, תישיר מבט לאנשים האלה, לאנשים בקצוות".

תגיות:משה גפניאביגדור ליברמןועדת הכספים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה