חדשות בארץ

נתניהו לבכירי איפא"ק: "הגיע הזמן שישראל וארה"ב יישרו קו בנושא האיראני"

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח עם בכירי הנהלת איפא"ק ופעילים בכירים בארגון על המאבק מול איראן: "הגיע הזמן שישראל וארצות הברית יישרו קו, יחד עם מדינות אחרות. יש כיום לנושא יותר תמימות דעים מכל תקופה אחרת"

נתניהו (צילום: קובי גדעון, לע"מ)נתניהו (צילום: קובי גדעון, לע"מ)
אא

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש היום (שני) עם בכירי הנהלת איפא"ק ופעילים בכירים בארגון, באמצעות שיחת וידיאו שקיים עמם מלשכתו בכנסת.

נתניהו הודה בשיחה לאנשי השדולה הפרו-ישראלית בוושינגטון על פעילותם ותמיכתם במדינת ישראל ובחיזוק הקשר עם ארצות הברית. בנוסף, הוא קיים שיחה פתוחה עם נשיאת איפא"ק בטסי קורן, במסגרתה התייחס לאיראן, להרחבת מעגל השלום וליחסי ישראל-ארצות הברית. 

בנוגע לאיראן, אמר נתניהו כי אנשים רואים את הדיכוי הפנימי של המשטר על האזרחים, ואת ההוצאות להורג של מפגינים למען החופש: "עכשיו, הודות לגברים ונשים האיראניים האמיצים, העולם כולו רואה את מה שאמרנו - שמדובר במשטר נוראי, מדכא וטרוריסטי".

נתניהו הוסיף כי "הגיע הזמן שישראל וארה"ב יישרו קו, יחד עם מדינות אחרות, ואני מצפה לדבר על כך עם הנשיא ביידן וצוותו. יש כיום לנושא יותר תמימות דעים מכל תקופה אחרת".

ראש הממשלה ציין כי הוא פועל על מנת להרחיב את מעגל השלום. לדבריו, הוא אופטימי מכיוון שרבים ממנהיגי מדינות ערב שינו את תפיסתם כלפי ישראל וכעת הם רואים בה שותפה ולא אויבת.

בתוך כך, בוואלה דווח כי השר לעניינים אסטרטגיים רון דרמר הגיע היום לוושינגטון - ביקור מדיני ראשון של שר ישראלי בארצות הברית מאז השבעת הממשלה החדשה בראשות נתניהו. דרמר צפוי להיפגש במהלך השבוע עם בכירים בבית הלבן ובמחלקת המדינה. על פי הדיווח, הביקור יעסוק בתיאומים ראשונים מול הממשל האמריקני בשורה של נושאים, בהם: הסוגיה האיראנית, הסוגיה הפלסינית ותהליך הנורמליזציה עם מדינות ערב. בשבוע הבא יגיע לירושלים היועץ לביטחון לאומי של הבית הלבן, ג'ייק סאליבן, וייפגש עם נתניהו ובכירים נוספים בממשלה.

תגיות:איראןארה"באיפא"קבנימין נתניהו

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה