חדשות בארץ

לוין: המתקפות על הרפורמה – "תגובות היסטריות וחסרות אחריות"

שר המשפטים דחה את הביקורת על הרפורמה במערכת המשפט: "כל ההפחדות נגדה אין לה בסיס. חשוב ליישם אותה עד הפרט האחרון"

לוין (צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)לוין (צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)
אא

שר המשפטים יריב לוין התייחס הערב (שני) למתקפות על הרפורמה במערכת המשפט שהוצגה על ידו בשבוע שעבר, ואמר כי מדובר ב"תגובות היסטריות וחסרות אחריות של אלה שהתרגלו שהמדינה שייכת רק להם והם יכולים לעשות ככל העולה על רוחם".

בריאיון לגלי ישראל, אמר לוין כי "הדבר הזה מדגיש כמה הרפורמה באמת נבנתה בצורה נכונה – כדי לגעת בנקודות הכי משמעותיות, וכמה חשוב ליישם אותה עד הפרט האחרון".

"כל ההפחדות הללו כנגד הרפורמה אין להן בסיס", הצהיר לוין. "התמיכה הציבורית הלכה וגדלה לאורך השנים לממדים עצומים. גם בצד השמאלי של המפה יש רבים שתומכים במהלך הזה. לצערי, לנציגות הפוליטית של השמאל לא נמצא מישהו עם מספיק אומץ לצאת ולומר שהעניין הזה הוא לא עניין של ימין ושמאל". שר המשפטים הדגיש כי אינו חושש: "איש לא ירתיע אותי. אמשיך במאבק הזה עד שנעביר את הרפורמה החשובה הזו".

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס אף הוא, מוקדם יותר היום, לביקורת על הרפורמה: "אנחנו לא נבהלים מהקמפיין התקשורתי החד-צדדי נגדנו – קמפיין שמעוות את המציאות", אמר בפתח ישיבת סיעת הליכוד בכנסת. "תסתכלו איך מתנהלות מדינות אחרות – ארה"ב ומדינות מערב אירופה, שכולן דמוקרטיות למופת. חוסר האיזון בישראל לא מצוי באף דמוקרטיה. אנחנו צריכים להחזיר את ישראל לאיזון הנכון בין הרשויות שמצוי במדינות האלו. זה לא הורס את הדמוקרטיה, זה משקם אותה".

"אנחנו לא נרתעים אל מול ההסתה שמשתוללת נגדנו בתקשורת. אנחנו מגנים בתקיפות את החרפה שבשתיקת האופוזיציה ומערכת אכיפת החוק אל מול מפגן השנאה שמציג את שר המשפטים כקצין SS ומשווה את ממשלת ישראל לרייך השלישי", תקף נתניהו. "עומדים מאחורינו למעלה משני מיליון אזרחים ו-64 מנדטים, בשליחותם אנו פועלים למען כל אזרחי ישראל. בעזרת השם נעשה ונצליח".

תגיות:רפורמהיריב לויןמערכת המשפטבנימין נתניהו

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה