מעניין

מבוגר שאוסף בקבוקים הותקף באכזריות. שוטר שהגיע לזירה מרגש את הרשת

שוטר בשם בועז שנאור ראה מבוגר שנשברו משקפי הראייה שלו, לאחר שהותקף בתור להפקדת בקבוקים מהם הוא מתפרנס. הדבר נגע לליבו והוא החליט לעזור בדרך שמרגשת את הרשת

אא

עד כמה השמחה שלכם משפיעה על אחרים ויכולה להיטיב גם לכם? הסיפור הזה, שאירע ממש בימים האחרונים, הוא ההוכחה לכך שלא משנה מהו מצבך הסוציו-אקונומי, לחייך אתה מוכרח. 

הכל התחיל ביום רגיל למדי. 

דניאל מילר - קשיש דל שאוסף בקבוקים ריקים ומפקיד אותם לפרנסתו, הותקף לאחרונה בתור שבו עמד כדי להפקיד את הבקבוקים הריקים. כתוצאה מהתקיפה נשברו משקפיו של מילר. 

שוטר שהגיע למקום מאוחר יותר ושוחח איתו על התקיפה - החליט, בצעד אנושי ויוצא דופן, לרכוש משקפיים חדשים בעבורו. "השוטר הזה החזיר לי את האמון בבני אדם", סיפר מילר בהתרגשות ב'ידיעות אחרונות', לצד השוטר שפינק אותו לדבריו 'במשקפיים הכי יפים'. "הוא ראה שנשברו לי המשקפיים ושאל מה אני הולך לעשות בלעדיהם. אמרתי לו שאין לי מושג. שאני אמשיך לאסוף בקבוקים ולהפקיד אותם עד שיהיה לי כסף למשקפיים, כי אני עני. אין לי כסף. ואז הוא לקח אותי לחנות, וקנה לי את המשקפיים היפים ביותר".

בתגובה לדברים חייך רס"מ שנאור ואמר כי כשראה שהוא "איבד דבר כל כך יקר לחייו ובכל זאת לא מוריד את החיוך מעל פניו - הוא נכנס לי ללב". 

 

תגיות:שוטרמבוגרמחווהיפה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה