חדשות בארץ

נתניהו: "לא נבהלים מהקמפיין התקשורתי החד-צדדי נגדנו"

בהצהרה בפתח ישיבת סיעת הליכוד, תקף ראש הממשלה את "הקמפיין התקשורתי החד-צדדי" נגד הרפורמה במערכת המשפט: "צריכים להחזיר את ישראל לאיזון הנכון בין הרשויות"

נתניהו (צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)נתניהו (צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)
אא

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס היום (שני) לביקורת באופוזיציה על הרפורמה במערכת המשפט שהציג שר המשפטים יריב לוין: "אנחנו לא נבהלים מהקמפיין התקשורתי החד-צדדי נגדנו", אמר בפתח ישיבת סיעת הליכוד בכנסת.

"בשבוע האחרון התחלנו בביצוע המדיניות אותה הבטחנו לציבור ולשמה נבחרנו. אנחנו לא ממתינים, ואני חושב שאזרחי ישראל כבר מרגישים זאת היטב. הקמנו ממשלה אחרת, עם מדיניות אחרת, ואנחנו מתנהלים אחרת – בכלכלה, ביחסי החוץ בביטחון, בבלימת איראן, בתחבורה, בתחום המשפט, בחינוך. בכל תחום".

"קיבלנו מנדט ברור מהציבור. מימוש רצון הבוחר זו מהות הדמוקרטיה", הצהיר נתניהו. "אנחנו לא נבהלים מהקמפיין התקשורתי החד-צדדי נגדנו – קמפיין שמעוות את המציאות. תסתכלו איך מתנהלות מדינות אחרות – ארה"ב ומדינות מערב אירופה, שכולן דמוקרטיות למופת. חוסר האיזון בישראל לא מצוי באף דמוקרטיה. אנחנו צריכים להחזיר את ישראל לאיזון הנכון בין הרשויות שמצוי במדינות האלו. זה לא הורס את הדמוקרטיה, זה משקם אותה".

"אנחנו לא נרתעים אל מול ההסתה שמשתוללת נגדנו בתקשורת. אנחנו מגנים בתקיפות את החרפה שבשתיקת האופוזיציה ומערכת אכיפת החוק אל מול מפגן השנאה שמציג את שר המשפטים כקצין SS ומשווה את ממשלת ישראל לרייך השלישי", תקף נתניהו. "עומדים מאחורינו למעלה משני מיליון אזרחים ו-64 מנדטים, בשליחותם אנו פועלים למען כל אזרחי ישראל. בעזרת השם נעשה ונצליח".

בתוך כך, נתניהו הודיע בישיבת סיעת הליכוד כי החליט למנות את ח"כ גלית דיסטל-אטבריאן לשרת ההסברה ואת ח"כ מאי גולן לשרה במשרד ראש הממשלה. חברי הסיעה אישרו בישיבה את מינויו של ח"כ יולי אדלשטיין ליו"ר ועדת החוץ והביטחון.

תגיות:מערכת המשפטבנימין נתניהו

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה