חדשות בארץ

"שמעתי את דבריו של אהרן ברק ונדהמתי: זה ברק הגדול?!"

"זה ברק? זה ברק הגדול?!", תהה העיתונאי מאיר עוזיאל למראה הריאיון שהעניק נשיא בית המשפט העליון בדימוס. "ככה הוא נראה מקרוב?"

  • ט"ז טבת התשפ"ג
אהרן ברק (צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)אהרן ברק (צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)
אא

העיתונאי מאיר עוזיאל לא יכול היה להישאר אדיש כאשר צפה בריאיון שהעניק נשיא בית המשפט העליון בדימוס, אהרן ברק.

"ראיתי את הריאיון שהעניק נשיא בית המשפט העליון בדימוס אהרן ברק בטלוויזיה ואמרתי לעצמי: מה?! זה ברק? זה ברק הגדול?", פתח עוזיאל את טורו האישי ב'מעריב'. "מאיים במלחמת אזרחים אם לא יעשו מה שהוא רוצה? מנבל את פיו בחרוזי רעל ובהשוואת ישראל לדמוקרטיות שלא מוצאות חן בעיניו ומטיל דופי (ואי סבירות?) גם בבחירה דמוקרטית של עמים אחרים?

עוזיאל הוסיף: "מטיל אימה שלא תהיה לישראל הגנה אם בית המשפט בישראל יחזור למידתו הטבעית, כמו בשאר מדינות העולם הדמוקרטי? מה הוא עושה? מה הוא מפיץ הפחדות לא הגיוניות בהגזמות היסטריות? זה מזג שיפוטי? זו ראיית עולם אובייקטיבית? מאוזנת? ככה הוא חושב לרפא את חוסר האימון של הציבור בבית המשפט?

"ככה הוא מציב את עצמו בלי מסכה ומסווה בצד אחד של המנדטים בכנסת? ככה הוא חושף בפנינו שהאגו שלו נפגע בגלל תוצאות הבחירות? זה ברק הגדול? ככה הוא נראה מקרוב? איזו שטות הוא עשה שהוא דיבר", סיכם עוזיאל את דבריו הנוקבים. 

בסוף השבוע תקף אהרן ברק, בריאיונות לערוצים השונים, את הרפורמה של שר המשפטים יריב לוין. בריאיון לכאן חדשות אמר ברק כי "השר לוין אסף את כל ההצעות הרעות שנעשו במשך השנים, וחיבר אותן ביחד לאיזו שהיא שרשרת שהיא חונקת את הדמוקרטיה הישראלית". ברק, שכונן את "המהפכה החוקתית" אותה באה הרפורמה של לוין לבטל, הוסיף כי "אין רעה גדולה מזאת כמהפכה חוקתית, הדבר המקביל ביותר זו מהפכה של טנקים".

"הדיקטטורה של בג"ץ היא יצירת חייו של אהרן ברק, הוא מבין שסופה הגיע"

"אהרן ברק סובל משיכרון כוח. הגיע הזמן לקחת אחריות ולשנות גישה"

תגיות:יריב לויןמערכת המשפטאהרן ברקמאיר עוזיאל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה