חדשות בארץ

האם זה התיק שדודי אמסלם יקבל?

בסביבתו של ראש הממשלה שוקלים להציע לח"כ דוד אמסלם להיות שר נוסף במשרד המשפטים, וכן השר המקשר בין הממשלה לכנסת

  • ט"ז טבת התשפ"ג
(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)
אא

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוקל להציע לח"כ דוד אמסלם ממפלגתו להיות שר במשרד המשפטים לצד יריב לוין, וכן לכהן כשר המקשר בין הממשלה לכנסת.

על פי הדיווח ב'כאן חדשות', נתניהו ייפגש עם אמסלם בימים הקרובים, ויציע לו את ההצעה, שתאפשר לאמסלם להיות חלק מהממשלה.

כזכור, אסמלם דרש להיות שר המשפטים או יו"ר הכנסת. דרישה זו כבר לא תתממש, אך ככל הנראה התפקיד שיציע לו נתניהו, להיות כאמור שר במשרד המשפטים וכן השר המקשר בין הממשלה לכנסת, יענה על דרישותיו של אמסלם.

בממשלה הנוכחית כבר מכהנים שני שרים באותו משרד: בצלאל סמוטריץ' מכהן כשר במשרד הביטחון לצידו של יואב גלנט, חיים ביטון מכהן כשר במשרד החינוך לצידו של יואב קיש, ויואב בן צור מכהן כשר במשרד הרווחה לצידו של יעקב מרגי.

בתוך כך, ח"כ עו"ד חנוך מילביצקי מהליכוד התראיין ל-103FM ואמר: "אני מאוד אוהב, מכבד ומוקיר את אמסלם. גם אני שומע כל מיני דיווחים, ואני מקווה שהוא ישתלב בממשלה כמה שיותר מהר, ויהיה שר במשרד הביטחון, שר במשרד האוצר. על פניו, ממה שאני מכיר את דודי, הוא לא ילך לשום דבר שהוא תואר בלבד, אם הוא לא יחשוב שיש לו מה לעשות שם הוא לא ייקח את זה. לכן, אני דיי סמוך ובטוח במידה וזה יהיה הכיוון, יהיו לו תחומי אחריות ברורים שהוא יתעסק בהם.

עוד הוסיף מילביצקי: "אני מבין את הכאב, יחד עם זאת אני באופן אישי לא חושב שאת הדברים הללו צריך לעשות דרך התקשורת. דודי אמסלם הוא חבר כנסת ותיק ולא אני אבקר אותו ואגיד אם הוא טעה או לא טעה".

תגיות:בנימין נתניהודוד אמסלם

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה